Se vorbeste acum despre RockMelt, browser-ul ce pune accent pe social media. Filmul de mai sus explica un pic ideea. Eu cred ca deja am un social media browser, FireFox cu tot felul de add-on-uri.
Mai degraba noul Seesmic e “the” social media browser, astept cu interes niste statistici din partea lor. Pe de alta parte zic ca trebuie sa ai prea mult timp liber pentru a tine pasul cu tot contentul din social media. Nu ma astept la o adoptie ridicata.
Auzi ma intreb dac tipul ast dupa ce a butonat pe acolo mai stie care era pagina care a vizitat-o prima oara si daca mai si munceste sau doar sta conectat cu prietenii?
Cu atatea butoane, baloane, pop-upuri din informatie mai poti sa citesti un articol concentrat fara sa iti fure atentia restul de nebunii care iti sar prin fata.
Eu de vreo 2 ani folosesc Flock. Se gaseste si in varianta Firefox based si mai nou Chrome. In dreapta are un sidebar unde apar update-urile de pe ce retele vrei si tot de acolo poti da reply, comment, like, wall etc. fara a mai fi nevoie sa deschizi atatea ferestre. + buton de share page micut. Address bar e si pt search.
Asa la prima impresie pare interesant. Ramane de facut un test drive si de vazut cum se misca si cum ne adaptam la aceasta noua metoda de navigare si socializare online. Poate configurat corect ne va imbunatati experienta online Probabil ca va fi vazut ca un browser cool mai mult printre tineri si mai putin printre antreprenori 🙂
In Rockmelt nu vad decat o copie a Flock, un browser ce se zbate de cativa ani sa castige un numar mai mare de utilizatori. De exemplu, pe W3 Schools, browsere-le care nu depasesc 0,5% din totalul de utilizatori de web nu sunt afisate (http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp) in cadrul statisticilor. Numarul de utilizatori ai browserului Flock este foarte scazut, nici macar nu trece acel prag de 0,5%. S-ar putea sa existe un boom la inceput, Rockmelt sa fie folosit de un numar mare de persoane curioase, dar in maxim 2-3 luni dupa primul contact, utilizatorii il vor lasa balta datorita numarului mare de “bells and whistles” care distrag atentia.
Pacat ca versiunea mai noua, bazata pe Chrome, nu mai permite instalarea cu forta de add-on-uri Firefox, ceea ce era chiar util in versiunile anterioare.
Inca unul care nu s-a prins de faptul ca domnul browser Chrome e cel mai tare. RockMelt-ul e doar o copiuta de proasta calitate care o sa aiba acelasi succes ca internet explorer 9 daca nu ar fi inclus in windows.
Acum batalia se duce pe timpul userului.
Mai degraba noul Seesmic e “the” social media browser, astept cu interes niste statistici din partea lor. Pe de alta parte zic ca trebuie sa ai prea mult timp liber pentru a tine pasul cu tot contentul din social media. Nu ma astept la o adoptie ridicata.
Auzi ma intreb dac tipul ast dupa ce a butonat pe acolo mai stie care era pagina care a vizitat-o prima oara si daca mai si munceste sau doar sta conectat cu prietenii?
Cu atatea butoane, baloane, pop-upuri din informatie mai poti sa citesti un articol concentrat fara sa iti fure atentia restul de nebunii care iti sar prin fata.
Flock anybody? 🙂 http://flock.com/
Sa incep sa folosesc un d-asta ar insemna sa renunt 100% la viata offline. Ma lipsesc :))
Eu de vreo 2 ani folosesc Flock. Se gaseste si in varianta Firefox based si mai nou Chrome. In dreapta are un sidebar unde apar update-urile de pe ce retele vrei si tot de acolo poti da reply, comment, like, wall etc. fara a mai fi nevoie sa deschizi atatea ferestre. + buton de share page micut. Address bar e si pt search.
Asa la prima impresie pare interesant. Ramane de facut un test drive si de vazut cum se misca si cum ne adaptam la aceasta noua metoda de navigare si socializare online. Poate configurat corect ne va imbunatati experienta online Probabil ca va fi vazut ca un browser cool mai mult printre tineri si mai putin printre antreprenori 🙂
In Rockmelt nu vad decat o copie a Flock, un browser ce se zbate de cativa ani sa castige un numar mai mare de utilizatori. De exemplu, pe W3 Schools, browsere-le care nu depasesc 0,5% din totalul de utilizatori de web nu sunt afisate (http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp) in cadrul statisticilor. Numarul de utilizatori ai browserului Flock este foarte scazut, nici macar nu trece acel prag de 0,5%. S-ar putea sa existe un boom la inceput, Rockmelt sa fie folosit de un numar mare de persoane curioase, dar in maxim 2-3 luni dupa primul contact, utilizatorii il vor lasa balta datorita numarului mare de “bells and whistles” care distrag atentia.
Pare interesant si in timp va fi imbunatatit. Te rog, ne poti impartasi ce fel de add-on-uri folosesti pentru Firefox?
Imi pare un Chrome pe steroizi 🙂
Exact! Flock e de ani buni “social media browser” si chiar isi face bine treaba. Totusi, usor dubioasa ultima versiune aparuta recent…
Pacat ca versiunea mai noua, bazata pe Chrome, nu mai permite instalarea cu forta de add-on-uri Firefox, ceea ce era chiar util in versiunile anterioare.
L-am testat un pic azi. Social Chrome(se integreaza cu Facebook si Twitter). Ramane sa mai explorez. S-ar putea sa fie prea mult buzz pentru nimic
Inca unul care nu s-a prins de faptul ca domnul browser Chrome e cel mai tare. RockMelt-ul e doar o copiuta de proasta calitate care o sa aiba acelasi succes ca internet explorer 9 daca nu ar fi inclus in windows.
[…] trecut pe la Manafu pentru a vedea cam cum stau lucrurile cu noul “social media browser”, RockMelt. Mă […]