Pornind de la postul meu de aici, care la randul sau a pornit de la postul lui Seth Godin de aici, Titus Capilnean a realizat pe blogul sau un sondaj prin care doreste sa afle raspunsul la intrebarea de mai sus. Am preluat de la el sondajul, pentruca i-am impartasit curiozitatea. (foto)
A scrie despre un brand pe blog fara nicio motivatie autentica este o ratiune superficiala; nici ratiunea ca rezoneaza cineva cu un produs nu este departe.
Cred ca lipseste o varianta foarte intalnita la noi:
“Vreau sa afle toata lumea despre produsul asta misto pt ca defapt eu am un produs ca asta.”
Lipseste varianta “sunt blogger si sper sa ma bage in seama” 😛
Un motiv suplimentar ar fi participarea la concursuri. Sunt multi oameni activi in social-media care stau acasa si fac din asta o activitate in sine. La ultimul nostru concurs, am aflat ca este un pattern de oameni – cateva mii chiar, in Romania, care promoveaza anumite branduri in social-media doar pentru a participa la concursuri. Am avut chiar de invatat de la ei, in ceea ce priveste securitatea voturilor – IP Dinamic vs static, etc. Trebuie luati in seama pentru ca, desi nu sunt influentatori de categoria A, pot avea impact in social-media.
Am zis ca se incadreaza la ”Brandul are o prezenta activa si consistenta pe Social Media”
Scriu pt. ca vreau, pt. ca pot si nu ma opreste nimeni (sau nu-i pasa nimanui).
Tocmai că ne pasă. De asta am făcut și sondajul.
De obicei marca prezenta in reclama prea mult reprezinta “pomul laudat” la care cel mai bine nu mergi cu sacul; daca promovez un produs fara sa fiu platita o fac doar in momentul in care cred cu adevarat in el si in calitate. E important macar din cand in cand sa nu ne vindem sufletul pt bani ::))
achiesez la ce spunea nwradu
Daca promovezi un produs bun pe bani nu inseamna ca iti vinzi sufletul. Daca promovezi o porcarie, atunci e discutabil, pentru ca iti pierzi si tu credibilitatea