Desi Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud a trecut de ceva vreme si deja microbistii sunt cu ochii pe alte competitii, ne-am gandit sa facem o evaluare a reflectarii in social media pentru principalele brand-uri care au sponsorizat aceasta recenta editie.
Pornind de la articolul “Who Won the World Cup Sponsors Title?”, am dorit sa aflam care dintre principalele branduri partenere de la Cupa Mondiala 2010 a fost cel mai vizibil in social-media romaneasca.
In perioada 11 iunie – 11 iulie 2010 au fost monitorizate cele 7 branduri partenere ale evenimentului din Africa de Sud: Adidas, Coca-Cola, Emirates, Hyundai, Kia, Sony, Visa in contextul Cupei Mondiale.
Dintre toate brandurile partenere la Cupa Mondiala, Adidas s-a bucurat de cea mai mare vizibilitate in social media romaneasca (blogosfera, Twitter, presa online) in perioada 11 iunie – 11 iulie 2010. Brand-ul de articole sportive a fost urmat de Sony si Hyundai.
Poti descarca rezultatele integrale ale acestei monitorizari aici.