De trei ani, Charles Komanoff noteaza intr-un Excel tot ce intalneste in traficul din New York fie ca e vorba de masini, autobuze, taxiuri sau metrou, fie de biciclisti sau pietoni. Misiunea lui este de a afla cum se misca lucrurile in oras si mai ales cat costa, pentru ca in ultima instanta sa gaseasca cea mai buna solutie pentru taxele (legate de drumuri) platite de cetateni si un trafic eficient.
De o saptamana ma uit mirat – in fiecare zi chiar – la lucrarea care a aparut in zona in care locuiesc (poza de mai sus). E o strada care dimineata si seara se aglomereaza destul de mult, masinile ocupand chiar si linia tramvaiului. Si e chiar o strada destul de lata.
Cineva s-a gandit insa ca trebuie sa intervina asupra ei si a facut niste modificari. Nu vreau sa comentez lucrarea pana nu va fi finalizata. Vreau insa sa stiu cine a gandit si mai ales cum a gandit schimbarea. Evident, nu caut nume, ci doar sa aflu daca exista cineva care studiaza o astfel de masura inainte de a o lua.
Dar eu nu pricep ce vrea sa insemne lucrarea de mai jos…
Sa vezi ce-i la intersectia de la Lujerului, la pasaj…se lucreaza de 3-4 saptamani, e o gaura HUGE, FIX in mijlocul strazii, intr-o intersectie hiper aglomerata la ore de varf. Cand ma intorc de la serviciu, in zona, nu lucreaza nimeni.
Se pare ca e un nou trend in Bucuresti:
http://www.trafictube.ro/nu-incap-doua-masini/
Primaria are un departament care face in principiu fix asta, monitorizarea traficului. Cat de bune sunt deciziile lor…. vedem cu totii
Cat despre intersectia cu pricina,eu sunt primul care se bucura ca blocajul de acolo din fiecare dimineata s-ar putea rezolva cu un semafor. Multe accidente au avut loc acolo…..
Se pare ca suntem vecini, intradevar pe soseaua oltenitei (caci acolo este “treaba” ), cel mai aglomerat nod este la cutitul de argint.
Ideea e ca domnul Oprescu a zis ca aceste lucrari se fac pentru binele pietonilor.
( da si eu fac parte din cei care calca linia de tramvai acolo – asta e educatia rutiera pe care ti-o ofera Bucurestiul )