Am mai scris despre utilitatea si impactul bloggurilor. Revin acum cu doua noi exemple, din ratiuni personale…
Patric a vrut sa cumpere un rucsac pentru laptop de la DOMO si s-a lovit de nepriceperea unor angajati. (Trebuie sa cititi povestea). Intr-un final a obtinut ceea ce isi dorea (rucsacul) si mai mult a atras atentia unui reprezentant Domo, care l-a contactat pe e-mail pentru a afla mai multe detalii despre “incident”. Vezi aici.
Radu a postat mai in gluma, mai in serios o poza cu o masina a TNT ce avea ca numar de inmatriculare combinatia TMT. Nu a facut niciun comentariu pe marginea pozei. Post-ul respectiv continea doar poza si nimic mai mult. La scurt timp, intre comentariile post-ului a aparut si feedback-ul directorului flotei TNT din Romania.
Am mentionat aceste doua exemple acum la aproape doua saptamani dupa ce pe o cursa Air France am pierdut unul dintre bagaje. Nici pana acum bagajul nu a ajuns la mine, asta dupa ce am primit la apelurile mele (am sunat si la Paris) raspunsuri de genul: “A fost retinut la Havana”, “E pe drum”, “Nu stim unde e”, “E la Paris”, “Don’t worry, it isn’t lost, we found it”, “Trebuie sa facem inventarul sa vedem daca a ajuns la Bucuresti”, si ultimul de acum trei ore: “Bagajul e inca la Havana”.
Dupa efectele experientelor lui Radu si Patric, ma gandesc ca poate era mai bine sa fi scris ceva despre patania mea pe blog la revenirea in tara, poate pana acum intram in posesia bagajului retinut/ intarziat/ pierdut.
FOTO: From Afghanistan With Love?’s
Eu am scris despre problema mea http://www.paginiweb.com/blog/?p=185 . Autoritatile romane nu citesc bloguri iar cele frantuzesti nu stiu ele engleza ce sa mai zic de romana. Astept rabdator sa ma contacteze cineva. Pana acum nu a facut-o decat firma de hosting anuntandu-ma ca trebuie sa-mi prelungesc contractul cu ei.
Ma indoiesc ca Air France, chiar daca ar putea citi un astfel de post, ar face ceva. Eu am avut noroc, dar unei prietene i-au pierdut bagajul de trei ori. Ultima data nu l-a mai recuperat deloc — i-au dat bani in schimb. O alta prietena a ramas fara carutul copilului si a trebuit sa-l tina in brate (pe langa alte doua bagaje) nu stiu cate ore prin diverse aeroporturi. Unii i-au spus companiei Air Farce 🙂
In momentul in care comunitatea bloggerilor in .ro va creste, precum si numarul vizitatorilor, cu siguranta orice patanie, impresie lasata de vreo firma de orice fel, se va raspandi mult mai repede. Intr-un fel am putea ajunge la gandacul din mancarea lui Jeremy Wright…
Se pare ca nu esti singurul care ramane fara bagaje dupa ce merge cu Air France. Tocmai am vorbit cu un prieten care abia s-a intors in tara si-mi spunea ca a ramas fara bagaj, l-am intrebat daca a mers cu Air France (amintindu-mi ce ai patit tu) si raspunsul a fost afirmativ… Pana la urma, cred ca mai mult tot ei au de pierdut…
he, he si eu am patit-o cu Air France prin 2000….ma intorceam de la un congres studentesc tinut in Stockolm…..am facut escala la Paris unde s-a defectat avionul….am fost cazati in Paris si ni s-a platit totul pt 18 ore cat dura reparatia avionului….m-am bucurat tare in momentul respectiv ca aveam posibilitatea sa calc si pe taram francez”for free”…..plata avea insa sa fie destul de mare: mi-au pierdut un bagaj in care aveam si eu hainele mele oficiale de la acea vreme…..era un costum destul de dragutz pt care facusem multe economii…..intamplator in acelasi bagaj bagasem ce mai ramasese de la ultima masa inaintea decolarii….printre ele se afla si o cutie de iaurt nedesfacuta( tare neinspirat am fost sa fac asta)….mi-a sosit bagajul dupa vreo 20 si ceva de zile cu toate hainele mucegaite de la iaurtul care “explodase” la manevrarea suava a carausilor din aeroport…..asta este, acum zambesc cand imi amintesc, atunci insa am plans mult dupa hainele respective……dragutz blog, one of my favorite….Razvan Savu “fresh blood” printre bloggeri
Am avut si eu experiente neplacute cu Air France a.k.a.”Air Chanse”.De atunci am decis ca NU mai calatoresc cu AF, asa de kestie si din principiu.Am vb.cu cativa prieteni din turism si mi-au comunicat ca e o nemultumire generala legata de AF,adika sunt mii de cazuri neplacute cu ei.De ce totusi lucrurile nu se skimba?AF are preturi mai mici decat alte companii si oricum are clienti garla.In concluzie:pe AF o doare in “ASS” de pasageri k ei oricum vand bilete la greu.Vivat la France!