Mereu am avut impresia ca Bamboo este unul dintre cele mai tari cluburi din Bucuresti, poate cel mai tare, si nu are nevoie de foarte multa reclama clasica daca word-of-mouth functioneaza foarte bine. Ma intreb acum de ce vad o campanie outdoor si masinile de la Mobile Affiche “patroland” prin oras pentru a duce mesajul Bamboo cat mai departe.
Nu m-ar intriga foarte tare o reclama intr-o revista de lifestyle sau un direct marketing, dar o campanie outdoor?
Incearca Bamboo sa atraga mai multi clienti? (Credeam deja ca lista e inchisa si nu oricine poate avea o masa acolo!) Vrea sa devina acum un “local de masa”?
Credeam ca e un “brand” de lux!?
Si fiindca tot am amintit de lux si panotaj, anul trecut eram intrigat de campaniile outdoor ale unor parfumuri celebre si ma intrebam: este outdoor-ul un bun medium pentru promovarea produselor scumpe?
[foto gasita aici]
ce misto o sa fie cand o sa faca research mai tarziu cu ‘ce reclama va vine in minte cand va ganditi la bamboo’. in loc sa zica de cele doua printuri “El” si “Ea” care erau ok pt un club ca bamboo toti taranii stiu acum de femeile dezbracate pe care le plimbau. Eu cel putin m-am impacat ca vor sa arate exact atmosfera din bamboo – plimbam femei in costume de baie intr-o masina la care tu nu vei putea ajunge dar te poti uita. Vino in bamboo (asa o sa fie si acolo 😀 )
Stati linistiti ca nu o sa se intample asta (cu taranii). Bamboo tocmai a fost renovat si nu se va putea intra decat pe baza de invitatie. Deci taranii nu vor avea acces. Campania nu cred ca vrea altceva decat sa arate “cat de tari sunt ei”. Bamboo nu are nevoie de clienti iar patronul actual are nevoie de orice numai de bani nu 🙂
L-am vazut aseara si ma gandeam sa postez si eu ceva legat de acest ooh “viu”abia astept campania interactiva de la durex (tot in cabinele alea, incercand sa comunice atributele produsului)pentru un club bucurestean trebuie sa plecam de la premiza ca 99% din clientii localului sunt bucuresteni, prin urmare o selectie de medii cu targetare geografica ar fi de preferat…pe bucuresti au mers pe ooh pentru oamenii activi (asa le-a vandut cineva). ar fi fost normal sa foloseasca ziarul gratuit de la metrou???
Poate ca e CRM, poate ca “fitza” nu e tocmai egal cu premium.Probabil “consumatorii fideli” aveau nevoie de ceva mai multa “admiratie” cand spun ca au fost in “Bamboo”. Sau poate ca chiar era nevoie de niste mese ocupate de pustoiace care “trag” de o apa plata. Sau poate e doar o “oportunitate de buying”.Ce e cert e ca Romania e o tara vesela!
ai dreptate, fitze nu inseamna premium, desi la noi cred ca a ajuns sa inseamne. hai sa ne uitam la whysky-urile si vodcile premium care contracteaza exclusivitati in cluburi gen bamboo. pentru ele target-ul (o parte din el) acolo e. poate nu chiar target-ul, poate doar consumatorul, caci e inca la moda la noi sa stai la masa cu trei sticle de whysky la rece si la vedere!daca acum e cum spune andrei, daca se intra numai pe invitatie, atunci campania asta outdoor e o gluma si mai mare.cred ca totusi au vrut sa isi arate noua identitate, ca inca exista, ca ei au o campanie cand altii nu, si cred ca au mai vrut sa creasca dorinta multora de a fi acolo desi nu vor putea intra din multe motive.e show-off adevarat!
eu nu cred ca, prin acest canal de comunicare “outdoor”, se intentioneaza atragerea unui public “de masa”, chiar daca aceasta e, in mod conventional, menirea outdoor-uluiuitati-va numai la ceea ce se “vinde” ca beneficiu, la ce “mesaj” se transmite: femei buuuune, aproape goale… luati si infruptati-va! dar nu uitati ca-i scump, voi nu vedeti cum arata fetele noastre??!?!!!cui i se poate adresa un astfel de mesaj? publicului larg? ma indoiesc… oamenii obisnuiti vor fi “speriati” cand vor vedea acele fete plimbate prin centru, nu sunt pentru eicine are posibilitatea sa cumpere beneficiul pe care campania bamboo il comunica? sunt tot cei care oricum mergeau acoloe doar o “fitza” menita sa-i faca pe clientii obisnuiti sa raspunda cu un si mai incantator sictir la intrebarea: “unde-ai fost in weekend?” “la bamboo”…