Senzatia ultimelor zile in mediul online a fost generata de relansarea site-ului Skittles sub forma unei pagini de Twitter. Cred ca de la victoria lui Obama nu am mai vazut un asa buzz pe web.
La o zi dupa faimoasa relansare, Skittles trece de la Twitter la Facebook. Motivul? Glumele proaste care afectau imaginea brandului.Skittles a avut curaj sa renunte la site-ul de companie pentru o pagina a consumatorilor. De fapt, luand in considerare ultimele supozitii aparute, brandul urmeaza sa faca pe pagina oficiala un tur al multor forme de social media, de aici si trecerea la Facebook. E posibil ca saltul dintr-un loc in altul sa aduca mai mult awareness decat simpla pastrare a fluxului de Twitter.
Skittles a avut o abordare originala si a atras atentia, dar nu numai a curiosilor, ci si a celor care lanseaza campanii bazate pe social media. Este un caz de “asa da”, dar si de “asa nu“.
Am sperat ca se relanseaza si in RO. Sunt bomboanele mele preferate.