Nouă din zece români știu ce este evenimentul Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenționează să achiziționeze cel puțin un produs în ziua cu cele mai multe reduceri din an, potrivit unui studiu Kantar România, realizat în ultima lună.
„Cei mai mulți dintre aceștia au bugetat acest eveniment de shopping și au luat în calcul alocarea unor resurse financiare dedicate,” spune Carmen Pătrașcu, Director General Kantar România.
Potrivit studiului, peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani intenționează să cumpere cel puțin un produs de Black Friday, iar intenția de cumpărare este mai ridicată în cazul segmentului de vârstă 18-34 de ani.
Peste o treime dintre respondenți au planificat un buget de până în 1.000 de lei, 40,7% intenționează să aloce un buget cuprins între 1.000 și 3.000 de lei, iar 15,8% au declarat că au buget de peste 3.000 de lei pentru a cumpăra produsele dorite de Black Friday. În medie, cei care vor să cumpere intenționează să aloce peste 2.200 de lei.
Topul celor mai de interes categorii pentru Black Friday 2021
- Electrocasnice mici
- Haine
- Televizoare
- Telefoane mobile
- Frigidere
- Încălțăminte
- Mașini de spălat
- Home & Deco
- Laptopuri
- Cosmetice
- Aragazuri
Studiul Kantar România a fost realizat telefonic, în perioada 22-28 octombrie, pe un eșantion reprezentativ național de 2006 respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani.