Am lansat în ianuarie primul FOMO Annual Online Survey, unde am invitat să participe atât abonații acestui newsletter, cât și alți profesioniști din marcom. Am primit 440 de răspunsuri care ne pot da o imagine bună a ceea ce a fost important în 2020 și ce ar trebui să urmărim în 2021.
Deși este doar un sondaj online și nu un studiu aprofundat, faptul că avem părerile multor oameni din industrie ne ajută să înțelegem prioritățile și interesele comunității. Iată pe scurt o parte dintre rezultate, răspunsurile integrale fiind disponibile în link-ul de la final.
• 3 – 4 rețele sociale au folosit oamenii din marcom în 2020.
• Netflix este de departe cel mai utilizat serviciu de streaming video.
• Spotify și YouTube sunt la egalitate în topul serviciilor de streaming audio.
• Zoom este platforma favorită a oamenilor din marcom.
• TikTok este Rețeaua anului 2020, Rețeaua No 1 din noul val și Rețeaua cu cea mai bună ascensiune în 2021.
• Lidl a fost cel mai implicat brand în social media în 2020.
• Instagram este în vârful topului rețelelor must-have în 2021.
• Content marketing-ul va fi foarte important și în 2021.
• Conținutul video deține supremația în 2021, prin 3 formate distincte.
• Coronavirus este cuvântul anului 2020.
[…] Cum văd practicienii în marcom tendințele momentului în social media – M A N A F U * M A N A F U * https://www.manafu.ro/2021/03/social-media-trends-2021/ […]