Eu fac work from home încă din 2008, nu e ceva nou pentru mine. Importante sunt, pentru cei care abia încep această călătorie, să își găsească un ritm și să nu fie dezorganizați. Să își facă un plan și să stea pe el. Să nu lucreze doar dimineața câteva ore și apoi restul zilei să îl doarmă sau să îl petreacă la seriale. Cea mai bună soluție e întreruperea orelor de muncă cu exerciții fizice și momente de leisure. Un serial, un film, una sau două ore de muncă.
Altfel, acum e momentul pentru ordine și disciplină. Făcut curat în calculator. În șifonier. În casă. Reparat robinetul ăla care curge. Spălat geamurile. Făcut curat pe birou. Sortat pozele alea aruncate într-un folder de ani de zile. Aranjat cărțile din bibliotecă. Aruncat suvenirurile adunate în ultimii ani de călătorii. Aruncat hainele rămase prea mari sau prea mici.
E un moment bun pentru petrecut mai mult timp cu familia (dacă o ai și ești alături de ea). Poate divorțul nu e o idee așa de rea. Poate ați uitat să fiți fericiți împreună. Poate aflați cum îl cheamă pe copil și în ce clasă e.
E un moment bun și pentru reflecții. Sper că mulți vor face o pauză din viața agitată pe care o duceau și vor începe să se gândească la ce au făcut până acum și ce vor face în continuare. Nu strică.
Fotografia unui birou de acasă în vremea Coronavirusului. Sursa: Lorand Minyo
Articol dintr-o serie de 12 puncte de vedere scrise de profesioniști din marketing, comunicare, media, digital șu business, care au constituit a treilea newsletter special FOMO. Nu știi ce e FOMO? Află aici!
[…] La ce să te gândești în ziua în care începi să lucrezi de acasă […]
Intradevar, e nasol atunci cand nu esti organizat. Cand nu iti stabilesti un program de lucru. Mai nasol e atunci cand il stabilesti, saptamanal, si nu il respecti. Cazi in alte extreme. O spun din propria experienta. Daca nu esti “pus pe treaba”, nu faci nimic.