Fiecare dintre noi are o cel puţin o amintire cu bunătăţile pregătite de bunici. Vorba aceea, mamele noastre de la ele au învăţat cum să ne hrănească. Numai că după ceva timp, ne rupem de bunici, pornim în viaţă şi rămânem în multe cazuri doar cu amintirile.
De la această idee, a pornit cea mai recentă campanie Vodafone, lansată pe TV şi Facebook, Bunici de Duminică. Probabil aţi văzut spoturile TV cu cele două simpatice doamne care gătesc pentru străini, pentru cei care tânjesc după gusturile copilăriei.
Ideea campaniei a prins foarte mult. Pagina celor două bunicuţe se apropie de 300.000 de likes pe Facebook. Iar de foarte curând, iniţiativa a devenit o platformă de socializare prin mâncare, aş putea zice.
Vino la masă sau invită pe cineva!
Pe pagina Bunicilor de Duminică, este activă acum o aplicaţie prin care orice bunică poate să invite oameni la masă, iar tinerii se pot invită la rândul lor. Este un experiment social foarte inedit, care sper să creeze multe solicitări.
Din Jurilovca (Tulcea), Eugenia îi invită pe tineri la un borş de peşte. În Breb (Maramureş), Lucia va pune pe masă un guias tradiţional cu pită. La Sibiu, Tania îi cheamă cu un papricaş de pui. Acestea sunt doar câteva din primele invitaţii lansate pe Facebook.
Dacă ştii o bunică drăguţă şi cu bun gust, arată-i aplicaţia. Dacă vrei să rememorezi gusturi din copilărie sau pur şi simplu să guşti lucruri noi, intră în aplicaţie şi rezervă un loc la masă.
Doar cei de la Vodafone ar fi putut face asa ceva, ce mai era si cu Ghita Ciobanu ! Doamne Doamne
[…] “Bunici de Duminica” a devenit prima platforma de socializare prin mancare […]