Era doar o chestiune de timp. Era inevitabil. Singurul regret pe care industria de comunicare îl are acum este acela că nu s-a întâmplat în real-time. Dar s-a întâmplat în cele din urmă.
După ce am văzut agenţii de advertising full-service, specializate şi sub-nişate, a sosit timpul acum pentru o nouă iniţiativa: agenţia de reactvertising.
Industria comunicării trece printr-o transformare profundă, în care succesul vine din viralizarea real-time omnichannel. Câteva agenţii au deja oameni specializaţi, însă una a produs acum marea schimbare. După multe premii şi campanii reuşite, agenţia canadiană St John a lansat primul departament de reactvertising, în urmă cu aproape o săptămâna. Este de aşteptat ca în următorul an, acest business unit să devină o agenţie de sine stătătoare.
Există semnale că deja o agenţie de comunicare de la noi a preluat real-time ideea şi va anunţa curând un departament similar. Să îi urăm succes.
Tot in gluma: functia se va numi portar creativ. =)))
Chiar daca e o gluma, clipul e destul de fain si subliniaza cateva aspecte destul de importante. 🙂
Hmmm, am ratat un comentariu in timp real, odata cu postarea articolului 😉 Spor!