Mozilla a anuntat organizarea unui concurs dedicat pasionatilor de marketing, la care poate participa oricine dezvolta un plan de marketing care se potriveste nevoilor organizatiei. Castigatorul va primi 3000 de dolari si resurse pentru a implementa proiectul propus in cadrul organizatiei Mozilla.
Planul de marketing trebuie sa contina solutii pentru cresterea numarului de utilizatori Firefox si fidelizarea acestora. Pentru dezvoltarea strategiei, Mozilla pune la dispozitia participantilor resurse, precum informatii despre organizatie si statistici despre Firefox. Concursul este deschis pentru oricine, iar participarea se poate face individual sau in echipe.
Concursul poarta numele “Impact Mozilla” si se va desfasura in mai multe etape eliminatorii. Primul deadline este 24 octombrie, pana cand participantii trebuie sa trimita propunerile. Finalistii vor fi anuntati de Mozilla si vor avea ocazia de a dezvolta planul trimis initial. Castigatorul va fi desemnat de comunitatea Mozilla, prin vot. .
Mai multe informatii sunt disponibile pe siteul concursului, www.impactmozilla.com
PROMO: ADVERTISING 2.0 | SEARCH ENGINE MARKETING SEMINAR
Interesanta abordarea de catre cei de la Mozilla, oricum mai buna decat Jerry Seindfeld cu Bill Gates … 🙂