Pentru unii oameni de marketing sau media, BMW va ramane in istorie drept brandul care a stiu sa foloseasca cu cap online video inainte sa existe YouTube, unde mai toate brandurile se inghesuiesc acum sa faca o campanie, sau nebunia video sharing de astazi.
In 2001 si 2002, BMW a angajat 8 regizori cunoscuti sa regizeze 8 scurt-metraje intr-o serie numita The Hire. Vorbim aici de nume ca John Frankenheimer, Ang Lee, Guy Ritchie, Alejandro González Iñárritu sau John Woo. Campania a fost aclamata si premiata, iar filmele au fost vizualizate de 100 de milioane de ori.
De cateva zile se vorbeste despre The Ramp, un teaser ce are in centru o gigantica rampa dintr-un orasel cu nume greu de pronuntat, pe care ar urma sa se lanseze noul BMW Seria 1. Teaser-ul e mai sus, iar site-ul oficial e aici.
p r o m o
BLOGGING FOR COMPANIES | SEMINAR DE COMUNICARE PE BLOGURI
CRISIS MANAGEMENT | SEMINAR DESPRE GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
BLOG MARKETING SURVEY | SONDAJ DESPRE PR SI RECLAMA PE BLOGURI