Am scos anul acesta categoria “Virals” de la Webstock Awards. De la ultimele doua editii, am observat ca a scazut numarul productiilor video care s-au dispersat pe Internet intr-un ritm rapid. Motivul? Brandurile au abandonat moda de “a face virale”. Au avut multe deceptii de-a lungul timpului. In plus, topurile de profil ne arata ca romanii sunt incantati mai mult de clipurile muzicale si videoblogurile de pe YouTube.
De cateva zile, tot Internetul este fascinat de clipul “Evolutia muzicii usoare romanesti”. Pe buna dreptate. Este o productie bine facuta, bine gandita, bine sincronizata, cu mult talent si spontaneitate. Este un viral autentic care, in opinia mea, candideaza cu usurinta la titlul “Viralul Anului in Romania”. Victor Kapra are la randul sau o parere similara.
Credeti ca ar putea fi altul?
O observatie oarecum off-topic. Ieri cele mai multe comentarii laudau isprava celor trei interprete. Astazi comentariile sunt disabled. Nu pot decat sa imi imaginez ca iar o armata de “destepti” a navalit pe pagina clipului. Pacat.
Chiar sunt foarte tari fetele si se simte naturaletea lor in clip. E un viral “cu suflet” cum companiile nu stiu sau nu pot sa faca. Eu le doresc sa treaca de milion! Mai bine ca au dezactivat comentariile decat sa lase toti taranii sa isi verse frustrarile aiurea.
Raspunsul la nedumerirea “de ce s-a dat disable la comentarii”: https://www.facebook.com/marta.cotuna/posts/476466822461609