Instagram ne-a oferit o noua jucarie, ne-a creat un nou obicei si a pornit o mica “revolutie” in lumea fotografiei. Nu a dat peste cap statu-quo-ul, insa a contribuit la aparitia unei serii de aplicatii, care au dus conceptul mai departe si ne-au facut sa iubim / folosim filtrele foto.
Dar care este viitorul?
Desi pana acum nu a avut un succes prea mare dincolo salile de cinema, imaginea 3D poate fi raspunsul. LG a lansat la un moment dat modelul Optimus 3D, care crea niste fotografii interesante, insa un singur jucator (si mai ales din zona hardware) nu poate dicta evolutia. Chiar si Apple, cand a lansat iPhone, a avut nevoie de aparitia concurentei pentru a creste (propriul business si apetenta pentru smartphone-uri touch).
Tadaa, un jucator destul de vechi din “piata filtrelor foto”, a lansat o versiune 3D a aplicatiei sale. Vedeti un rezultat personal mai sus. Este un inceput, cu siguranta, insa daca noul iPhone ar veni cu o super-aplicatie de filtre foto, cu de toate, in acel moment toata lumea va fi atenta. Producatorii de telefoane si cei de aplicatii deopotriva.
Fotografia de amator a avut un rol important in cresterea pietei de smartphone si in destinul unor modele. A fost un element de diferentiere, un atu pentru unii, un dezavantaj pentru altii. Instagram ne-a invatat sa facem poze mai frumoase si chiar sa invatam cate ceva despre compozitie.
E timpul insa pentru un “upgrade” pe toate fronturile. Si eu cred ca acela va fi imaginea 3D.
[…] au alta parere :-), de unde se naste, cel putin pentru mine, intrebarea din titlu: Cati sunteti consumatori de […]
Oare va veni vreo aplicaţie care să ajungă mai departe decât a ajuns instagram?
[…] de a plăti în supermarket doar făcând un click pe touchscreen-ul telefonului. Avem idei care cel mai probabil că o să ne conducă către fotografia 3D pe […]