Imi pare rau ca Dropped a ajuns la final. “Inventia” Heineken este una dintre cele mai indraznete si creative idei de anul acesta. Sper sa continue si anul viitor.
“Dropped” este o serie de aventuri filmate si difuzate pe YouTube, parte din The Voyage, cea mai recenta campanie globala a Heineken.
Campania isi propune sa afle ce pot face oamenii atunci cand sunt scosi din cotidian si abandonati in marele necunoscut avand la indemana cateva lucruri utile pentru a gasi drumul spre casa. Protagonistilor le este testata inventivitatea si, mai presus de toate, farmecul personal, de care trebuie sa se foloseasca pentru a ajunge acasa.
In cea de-a patra serie “Dropped”, Heineken il provoaca pe Clint, un designer din Africa de Sud, sa ajunga de la granita cu Polonia la Berlin pentru a organiza un spectacol de circ. Avand doar o bicicleta si un costum de maestru de ceremonii, Clint este nevoit sa isi foloseasca farmecul personal pentru a gasi persoane care sa i se alature in drumul sau cu bicicleta spre Berlin si sa faca parte din spectacolul sau de circ.