Ai o senzatie de bine cand poti contribui la ceva care are impact in jurul tau. Cel putin asa am simtit eu astazi cand am publicat poza mea din campania “Sustinem inovatia!“, lansata de revista Biz si agentia DDB Romania. Am vazut multi prieteni, cunoscuti din online impartasind imagini similare. Am vazut reactii frumoase care nu doar dau un “boost” campaniei, dar mai ales unei calitati pe care ar trebui sa o cultivam mai mult intern: inovatia.
Din punctul meu de vedere, Biz si DDB au aprins scanteia. Valorile romanesti au nevoie de PR intern, inainte de toate, si sper sa se bucure de o sustinere cat mai larga.
Veti vedea multi oameni cunoscuti, in zilele urmatoare, promovand inovatia romaneasca. Veti vedea oameni din business. Veti vedea oameni obisnuiti. Unii au apreciat ideea si au ales sa sustina campania. Altii au vazut teasing-ul si au dorit sa se implice. “Vreau si eu un tricou. Vreau sa ma implic!”. Frumos.
O initiativa laudabila. Cu totii ar trebui nu numai sa cerem un tricou, dar sa ne si implicam