Ce faci cand nu ai de promovat un produs sexy gen o masina sport sau un gadget ori o bautura racoritoare, cand produsul tau vorbeste de igiena toaletei, un lucru care nu e discutat langa watercooler sau la o masa in Centrul Vechi? Cat de creativ poti fi atunci?
Probabil ca te gandesti imediat la abordarile din spoturile TV. Bref Power Aktiv, brand al companiei Henkel, ne arata insa ca pe Internet putem fi foarte creativi. Agentia TBWA Milano a inventat un boy band special pentru YouTube peste care vizitatorii pot… trage apa, in timp ce acestia interpreteaza un “hit” sugestiv. Serios, daca nu l-ati vazut, trebuie sa faceti o incercare. “You just need to let it flow / Let if flow, so strong, flush it, flush it!“.
Balls Dream Band este format din Marcellus (Cel Puternic), Alejandro (Cel Protector), Marcus (Cel Parfumat) si Dimitri (Cel Spumos), patru barbati bine sculptati care canta despre beneficiile Bref Power Aktiv pentru toaleta.
Ideea intra in categoria campaniilor interactive pe YouTube, o platforma care a aratat si altor brand-uri ca are o audienta care intra in joc usor. Clipul a fost bine primit in Italia si Germania, iar acum este promovat si pe piata locala.