Pe mine m-a prins un pic Vine, aplicatia de video sharing lansata recent de Twitter. Propune o abordare noua a continutului video (clipul scurt si rulat in loop) si continua un trend foarte popular in ultimii ani: GIF-ul animat. Mai mult, sustine un curent pe care am inceput sa il studiez de ceva vreme: visual marketing. Desi cere putina imaginatie si probabil un mic set de cunostinte (editare video), Vine ofera brand-urilor o noua forma de expresie. Voi cum apreciati aplicatia?
O INCERCARE PERSONALA
Vine un moment in viata cand descoperi ca ai puteri supranaturale. vine.co/v/b5VKLaz1r92
— Cristian Manafu (@manafu) January 26, 2013
EXEMPLE CREATIVE
#howto #tutorial #pattern #design #love #ilovenyc #nyc vine.co/v/bJbln9wE3dE
— Philippe Intraligi (@Intraligi) January 27, 2013
The animal show vine.co/v/bJqLB3JBBHI
— MARLO Meekins (@MarloMeekins) January 27, 2013
Hope your day is bubbly! vine.co/v/b5x566X23m0
— Khoa (@lazybearkhoa) January 25, 2013
CE AU FACUT BTAND-URiLE
A trip down #Gap advertising memory lane for our #firstpost on Vine. vine.co/v/b5PeYQOLuLj
— Gap (@Gap) January 25, 2013
#latte #cafemoka #espresso #vabeach #snowday #hooleyfilmingthisandnotkittens #latteart vine.co/v/b5QMDvJ0wBQ
— Cafe Moka (@CafeMokaVa) January 25, 2013
#msnbc behind the scenes caught on @vineapp: RT @caramaresca: All in a day’s work @msnbc vine.co/v/b5dI1ZbJOdg
— msnbc (@msnbc) January 24, 2013
Poate au o explicatie pentru cele 6 secunde. De 10 ori cate 6 si faci un minut de serial cu 10 episoade de cate 6 secunde nu ? Daca la tweet-uri ai 145 de caractere si secventializarea ar fi o problema pentru consumator, cele 6 secunde de vizual (chiar si de 10 ori inlantuit) sunt o idee foarte tare.
Complexitatea vizualului, ca putere a mesajului, depaseste textul, este diferenta dintre ieri si azi. Va fi o supercompetitie pe creatie….si integrarea in campanii
Nu am cautat una. As fi mers pe 8 sau 10. Nu ma intreba de ce. Asa simt dupa cateva incercari. La partea cu creatia ai super-dreptate!
e inutilă.
http://www.petapixel.com/2013/01/28/that-explains-it-the-difference-between-instagram-and-vine/
vali, eu mi-am gasit o “jucarie” simpatica. acum trebuie doar sa invat sa fac clipuri cat de cat atractive. vine te lasa sa te joci mai mult decat instagram.
n-ai înţeles ideea. dar e ok 🙂
n-am citit inca articolul.
arunca un ochi si pe http://lightt.com/
Cred ca a prins pentru ca are o interfata care nu-ti sta in cale. It just works, cum se zice. Nume bun si usor de retinut, concept simplu si adictive. Cred ca o sa prinda la publicul larg.
Personal, sunt un pic surprins ca exporta in format mp4, si nu gif. Mi se pare ca audio nu ajuta mult in situatia de fata, decat daca l-ai putea suprapune peste tot clipul.