Despre branded utility, cred, ca am auzit de la Bogdana sau de la Faris, unul dintre vorbitorii de la Idea Forum, din 2007. Pe scurt, vorbim despre a oferi consumatorilor un serviciu util de catre un brand. Cu alte cuvinte, in loc sa faca o campanie publicitara, o companie poate sa isi consume creativitatea si banii pe ceva util clientilor sai.
Am facut acest intro pentru a va prezenta o aplicatie pe care o folosesc de o saptamana. Un bun exemplu de branded utility. Uniqlo Wake Up este o alarma de telefon, ce combina ora, ziua si datele despre vreme pentru a crea o melodie speciala care sa te trezeasca.
Tocmai am faucet un test. “Good morning! It’s 7.30. Today is a sunny day…”. Aplicatia este disponibila pentru platformele iOS si Android.
Voi cauta sa aduc pe blog si alte “servicii utile branduite”. Daca aveti exemple personale, va invit cu ele intr-un guest post.
In afara de cazul cand afara sunt tunete, nu vad cum m-ar putea trezi aplicatia asta…