Ultimul mare eveniment de marketing in care voi fi implicat anul acesta este Inspire 2008, ce va avea loc pe 21 si 22 noiembrie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Realizat cu sprijinul Starcom, Cosmote si Beko, evenimentul se doreste a fi locul in care se discuta marketingul de maine, mai precis de anul viitor. Iar pentru aceasta am invitat doi oameni de strategie: Mark Earls (autor si consultant pe strategie) si Richard Hartell (Strategic Development Director la Starcom Mediavest)
Inspire 2008 nu este insa doar un eveniment de marketing. L-am gandit si ca un eveniment pentru orice business care se vrea creativ sau care crede in inovatie. Iar pentru asta am invitat un specialist de marketing de la IKEA, pe Magnus Brehmer, unul din oamenii care predau marketing in toata lumea in cadrul corporatiei. Alaturi de el va veni si Nikki Hillier, persoana responsabila de brandingul si design-ul pentru ELLE pret-a-porter, un brand de fashion ce se propaga global ca o extensie a brandului consacrat intre publicatiile de moda.
Nu am uitat advertising-ul si chiar daca l-am lasat la urma, l-am pus acolo cu un scop. La sfarsitul zilei de 21 noiembrie, in cadrul unei sesiuni intitulate Marketing Arena, vom avea un concurs de idei la care sunt invitati sa participe 10 oameni din publicitatea romaneasca.
Fiecare participant va avea la dispozitie 10 minute si cel mult 10 slide-uri in prezentare pentru a-si expune ideea. Toate ideile vor fi apreciate de un juriu format din oameni de marketing si de toti participantii din sala, utilizand un sistem de votare prin SMS oferit de VoxLine.
Deja in competitie ii avem confirmati pe Bogdan Naumovici (23), Daniel Gavrila (Glue), Iulian Padurariu (Trout & Partners), Razvan Matasel (Leo Burnett), Sorin Psatta (Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (OgilvyOne), Dan Petre (D&D Research).
La finalul votarii, ideea cu cele mai multe voturi va fi declarata ideea anului 2008 in marketing.
UPDATE: Avem ca de obicei un concurs pentru studenti, in urma caruia 5 dintre participanti vor putea asista la eveniment si vor primi de asemenea si un set de carti de specialitate.
Bravo. Initiativa ta e mai mult decat laudabila.
Mie mi se pare deplasat sa denumesti “ideea anului in marketing” ceva ce compileaza niste baieti in 10 minute, si altii voteaza pe loc, din sala – cu un juriu apendice. Prea usor va jucati cu cuvinte si titulaturi. Asta ma irita teribil, si recunosc deschis, pentru ca compromite ideea de a face ceva serios in tara asta. De asta am facut si comentariul cu BrainTv pe un alt post. Exact de asta.
cand eram in presa si pe mine ma iritau unele declaratii ale unor publicatii. acum m-am linistit. zambesc si merg mai departe.referitor la cuvinte mari… e mult de spus aici… pe scurt insa, nu cred ca cineva in lumea asta, in orice domeniu, poate da o “sentinta capitala”.se practica insa “the best according to…”.si in conditiile in care vor fi top minds acolo si toata lumea din sala poate avea un cuvant de spus, cred ca “according to” oamenii aia – care sunt din domeniu – putem gasi o idee a anului 2008.altfel, ai vazut pe altcineva sa faca ceva mai bun?
Am vazut Effie, Cristian. OK, vrei ceva alternativ, fa ceva alternativ Effie, la acelasi nivel sau mai bun. Cauta-ti parteneri profesionali, daca nu poti singur. Si apoi, rupe gura targului cu un mega-concurs/competitie, la standarde internationale. Dar asa, o chestie ad-hoc, la care sunt prezenti niste domni cu oarece notorietare, care fac ceva in 10 minute, si voteaza juriul, e entertainment, e show, dar nu e “ideea de marketing a anului 2008”.
Effie e altceva… Cel putin asa stiu eu, mai ales ca am fost in juriu la prima editie… Poate n-am explicat noi bine conceptul de la Marketing Arena. te invit insa sa fii acolo.altfel, sa stii ca pot destul de multe, dar ii las pe altii sa ma laude.