Nu imi aduc aminte exact. Probabil, in acea perioada (se pare ca mi-am facut cont pe BlogSpot.com inca din 2002) cand incercam sa promovoez mai multe proiecte pe Internetul romanesc, ma gandeam ca blog-urile au un viitor. Imi aduc aminte ca atunci vedeam mai degraba viitorul blog-urilor de grup si mai putin al celor personale si asta ca o extensie sau reinventare a ceea erau si sunt forumurile de discutii.
Am inceput sa postez in acest blog dupa vizita lui Russell Davies in Romania, la un eveniment dedicat branding-ului. Russell este acum Global Brand Director la Nike, iar atunci lucra ca strategic planner pentru acest brand la Wieden + Kennedy London.
Dupa eveniment cineva mi-a trimis un mail cu un link spre blog-ul lui Russell, mai precis spre un post despre vizita sa in Romania. A existat si un al doilea post. In fine, am devenit captivat de blogging, vizitand blog-ul lui aproape zilnic.
Ce legatura are blogging-ul cu jogging-ul? Mi-am dat seama ca timpul pe care mi l-am rezervat intretinerii fizice a fost ‘deturnat’ spre blogging.
PS: Am scris despre Russell pentru ca astazi a venit cu un post care raspunde intrebarii “La ce este bun un blog?”, la al carei raspuns eu inca mai lucrez…
Ce rost are sa ne intrebam la ce este bun un blog, cand, de fapt, il folosim???hahaha, mi se pare funny.Hai sa ne intrebam ce putem face ca blog-ul sa fie mai mult decat un simplu instrument, sau, asa cum spui tu, sa ne simtim “vinovati” ca ne neglijam forma fizica in favoarea blog-ului. ce-ar fi sa ne gandim si la asta? ce zici?
O ‘explicitare’ a intrebarii ar fi “Cu ce ma ajuta pe mine sau pe altii un blog?”, iar un raspuns l-ai dat tu deja: ‘un simplu instrument’.Per ansamblu, nu am o parere foarte buna despre blogging ca fenomen. Cred ca este doar ceva de moment care se va stinge in scurt timp. Blogging-ul este in esenta ceva personal, iar internetul ceva universal, de aceea cred ca blogging-ul va disparea la un moment dat, poate chiar mai curand decat credem, sau va evolua/ se va transforma. Cred insa ca poate fi un bun tool de marketing, poate fi o noua forma de jurnalism si – din nou la nivel personal – poate fi/ ramane (ceea ce este de fapt si acum pentru cei mai multi) un diary.