Uneori avem nevoie de o reclama sa ne aduca aminte ca placerea de a darui poate fi mai mare decat cea de a primi. Si ce “brand” ar putea sa o faca mai bine decat Craciunul?
Uneori avem nevoie de o reclama sa ne aduca aminte ca placerea de a darui poate fi mai mare decat cea de a primi. Si ce “brand” ar putea sa o faca mai bine decat Craciunul?
As vrea ca “brandul” John Lewis sa nu aiba nimic de-a face cu placerea de a darui…. Altfel se transforma totul in placerea de a cheltui, care la randul ei creaza neplaceri majore.
Totdeauna este mai placut sa daruiesti … in my humble opinion …
This year’s Christmas adverts aren’t adverts, they’re ‘events’. Ghastly events
http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/nov/20/christmas-adverts-john-lewis 🙂 Mi-a placut advertul, nu mi s-a parut chiar “ghastly”, dar cum spuneam in comentariul de mai sus…
Ati vazut celelalte clipuri de care povesteste Charlie Brooker? Cum vi se par?
[…] ultimii doi ani, am pus pe blog reclamele de Craciun ale lantului de magazine John Lewis din UK (2011 | 2012). Devine deja o traditie, asa ca pun acum si spotul TV din 2013. Spune o poveste despre […]