Marketingul prin influenceri a câștigat mult teren în România și la nivel global, dovedind un potențial de dezvoltare uriaș, odată cu evoluția platformelor de socializare și a creșterii audienței social media. De aceea, este important pentru oamenii de marketing și comunicare și pentru creatorii de conținut să fie la curent cu oportunitățile domeniului și atenți la provocările ce pot apărea în campaniile și colaborările cu influencerii.
Cea de-a IV-a ediție a Influencer Marketing Conference oferă pe 22 septembrie, online și offline, un pachet consistent de tendințe actuale, informații utile și experiențe relevante pentru orice profesionist din marketing, comunicare și social media. Peste 1600 de practicieni și creatori de conținut s-au înregistrat pentru a urmări transmisiunea live online. Este o ocazie unică de a fi la curent cu noutățile din influencer marketing.
“Toată lumea vorbește despre influencer marketing. Și nu de astăzi. Însă acum, când avem deja practicieni specializați, când există multe studii de caz și experiențe relevante, când domeniul se îndreaptă spre o profesionalizare, trebuie să vedem influencer marketing-ul ca o disciplină de sine stătătoare și nu doar o parte din marketing și PR, cum a fost până acum. La Influencer Marketing Conference, vom caută să arătăm din nou avantajele concrete ale colaborărilor cu influencerii și mai ales rezultatele concrete pe care acestea le pot avea, având speranța că vom contribui la consolidarea acestei noi specialități în marketing”, spune Cristian Manafu, organizatorul evenimentului.
Ediția de anul acesta acoperă teme variate precum, implementarea campaniilor, atingerea obiectivelor, managament-ul relației cu influencerii, autenticitatea comunicării, oportunitățile creatorilor, integrarea influencer marketing în strategia digitală.
Participanții vor explora noi tipuri de campanii, vor primi recomandări pentru alegerea influencerilor, vor învăța cum să creeze relații solide și pe termen lung, vor descoperi idei noi prin studii de caz creative.
Anul acesta, conferința are 6 invitați străini, care activează pe piețe mature, cum ar fi SUA, Germania, Austria și Rusia:
- Kyle Hjelmeseth, Founder & CEO, G&B Digital Management, (SUA)
- Nick Baklanov, Marketing Intelligence Analyst, HypeAuditor (Rusia)
- Florentina Perschy, Account Director, Ketchum Publico (Austria)
- Vivienne Hödl, Account Manager, Ketchum Publico (Austria)
- Dario Cordin, Head of Customer Acquisition, ARMEDANGELS (Germania)
- James Creech, Co-Founder & CEO, Paladin (SUA)
Evenimentul aduce în prim plan și o serie de specialiști locali din agenții sau de la brand-uri implicate în influencer marketing, alături de o serie de creatorii de conținut cunoscuți: Andreea Lupu (Starcom România), Oana Bulexa (MSL The Practice), Ana Maria Băjan (Caroli Foods Group), Claudia Bodnar (KFC, Pizza Hut & Taco Bell), Lucian Mindruță, Alina Greavu, Andrei ‘Selly’ Șelaru.
Influencer Marketing Conference 2021 aduce în premieră rezultatele noului studiu InfluenceMe, care documentează evoluția influencer marketing-ului dintr-o perspectivă 360°. Având în spate o metodologie complexă, studiul reunește atât perspectiva cantitativă asupra fenomenului, cât și rafinarea calitativă a observațiilor. #InfluenceMe2021 documentează impactul campaniilor și evoluția creatorilor de conținut din perioada de relaxare a măsurilor sanitare (în context Covid-19), care coincide și cu o schimbare radicală a conținutului din anul precedent.
Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.influencermarketing.ro.
Influencer Marketing Conference este un eveniment organizat în parteneriat cu Lidl România și cu sprijinul Banca Transilvania, KFC, Campofrio, Electrolux, Siviero Maria, Starcom, MSL The Practice.