Al doilea studiu despre Clubhouse în România, realizat de Digitas și Data Intelligence Team, ne arată că numărul de utilizatori s-a triplat: 44% dintre utilizatorii români de iPhone intervievați (vs. 12,9% în luna februarie) și-au instalat Clubhouse. Acest lucru se traduce într-un număr estimat de 255.498 de români care deja au intrat în Clubhouse până la jumătatea lunii aprilie.
Restul de 56% dintre utilizatorii români de iPhone intervievați intenționează să-și instaleze aplicația în viitorul apropiat.
Câteva cifre din studiu:
• 51% dintre utilizatorii intervievați au declarat că au mai puțin de 50 de followers
• 57% au declarat că fac parte din 1-3 cluburi
• 50% revin săptămânal și 30%, zilnic
• 53% dintre utilizatorii intervievați caută camere unde principalul subiect de discuție este turismul
• 46% caută camere despre sport
• 44% folosesc Clubhouse pentru socializare
• 40% caută camere despre wellness
De ce intră românii pe Clubhouse
Majoritatea românilor s-a alăturat Clubhouse pentru dezvoltare personală. Cu cât sunt mai educați și au venituri mai mari, cu atât sunt mai dornici să se dezvolte personal. O generație “fără oprire” datorită faptului că doresc să evolueze continuu și se implică în mod egal într-o diversitate de subiecte. De asemenea, ei cred că, în România, camerele oferă un conținut de calitate mai mare decât cele internaționale.
*sursă: Publicis Groupe Research, 301 interviuri CAWI, utilizatori de Internet iPhone 18+ din mediul urban, în perioada 5-12 aprilie 2021. Marja de eroare este +/-5%.
nu sunt de acord cu tine!
ai fost tu vreodata?
Foarte interesant, tot mai multe retele sociale! Oare o sa prinda?