Estimam recent într-o analiză IQads că fenomenul momentului în social media, Clubhouse, are în jur de 10.000 de utilizatori în România. Un studiu* făcut de Digitas România și Publicis Media, în primele două săptămâni din februarie, ne spune acum că 12,9% dintre utilizatorii de iPhone din România, mediul urban, au deja Clubhouse.
Aceasta se traduce în 74.175 utilizatori de Internet, din mediul urban care se află deja în Clubhouse (până în 14 februarie). Mai mult de-atât, numărul lor se va dubla în viitorul apropiat: 12.1% mai mulți oameni și-au declarat intenția de intra în aplicație.
Profilul Clubhouse românesc
Utilizatorii români de Clubhouse au vârsta cuprinsă între 18 și 44 ani, 46% dintre aceștia fiind tineri profesioniști, 54% sunt femei, în general utilizatori și cunoscători de tehnologie.
Ei apreciază cel mai mult utilitatea aplicației, tipul special de acces și factorul live – o nouă sesiune are loc în fiecare oră.
“În România, vom căpăta noi competențe ca vorbitori, vor aparea noi influențatori, vom ieși din carapace și vom dezbate mai mult, iar unii dintre noi vor părăsi rețelele “tradiționale” și își vor petrece timpul aici. Welcome, Clubhouse!”, spune Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence, Digitas România
*sursa: private Publicis Groupe Research, 809 interviuri CAWI, utilizatori de Internet 18+, din mediul urban, în perioada 9-14 februarie 2021. Marja de eraoare pentru un eșantion de 800 respondenți, la un nivel de încredere de 95%, este +/-5%.
Intră în clubul pasionaților de social media
Peste 350 de oameni de marketing, comunicare și creatori de conținut sunt membri sau urmăritori ai clubului FOMO Trends Talks, pe Clubhouse. Descoperi cele mai noi tendințe și statistici importante de la practicieni apreciați. Intră în club!