Au trecut de mult vremurile când aduceam capsulele Nespresso din țări străine sau ne rugam prietenii să ne cumpere câteva cutii la revenirea în țară. Din 2015, avem reprezentanță în România și mai mult avem un foarte bun magazin online, care a funcționat perfect în primul an al pandemiei noastre.
Totuși, experiența într-un punct de vânzare al brand-ului a fost și este una deosebită. De altfel, cred că este și unul dintre motivele pentru care Nespresso avea deja mulți fani înainte să intre oficial în țară. Cine a intrat o dată într-un magazin Nespresso așteaptă să intre și a doua oară, și a treia oară… Consilierea atentă pe care o primim când alegem un aparat sau vrem să descoperim noi sortimente este o buna carte de vizită.
În acest moment, Nespresso are 6 puncte de vânzare în București și Cluj-Napoca, cel mai recent fiind deschis în complexul Sun Plaza din sudul Capitalei, pe 10 februarie. Clienții sunt așteptați cu o selecție de espressoare și accesorii și cu gama completă de sortimente Nespresso, inclusiv edițiile limitate.
Cu prilejul Valentine’s Day, Nespresso a lansat promoția „Oferta specială în luna îndrăgostiților”, cu reduceri de 15% la gama de aparate și accesorii selectate, în perioada 10 Februarie – 21 Februarie și promoția “Fiecare ceașcă vă aduce lumea mai aproape” ce include un cadou special (sacoșe reutilizabile Nespresso, Cana View, Cutie biscuiți, kit degustare) la o comandă de minimum 130 capsule de cafea.
Pentru cei care vor să achiziționeze un aparat Nespresso, am câteva recomandări. Fie unul din gamele compacte Essenza Mini și Pixie, fie un model consacrat Citiz, fie unul Latissima, cu multiple funcții. Pot fi consultate atât la Sun Plaza, cât și online pe www.nespresso.com.
Avem la munca un aparat Nespresso si mi-a schimbat complet modul in care incep o zi de lucru! Pana nu de mult am avut un Saeco dar nu se compara!