LATER EDIT: Pe 10 martie, am susținut o prezentare despre Clubhouse for Brands, pe care o puteți consulta aici.
Senzația momentului în social media este Clubhouse, aplicația de socializare audio, lansată doar pentru utilizatorii de iPhone, cu conturi activate doar în baza unei invitații.
Partea asta exclusivistă (doar pentru iPhone, doar pe invitație) a contribuit la crearea unui hype în jurul Clubhouse. Toată lumea vrea să fie acum acolo. În China, a fost chiar blocată de autorități din cauza numărului mare de descărcări, iar pe site-urile de anunțuri, invitațiile au fost vândute cu 70$.
Despre ce este Clubhouse și ce face exact, citiți aici.
Eveniment: Clubhouse for Brand in Romania
De fiecare dată când apare un nou Facebook Killer ori o rețea cum nu s-a mai văzut sau un mod inedit de a socializa ori un nou tip de conținut, utilizatorii se entuziasmează, celebritățile își fac apariția și brand-urile se întreabă dacă e momentul să intre pe un nou canal și cum îl pot folosi în comunicare și marketing.
La aceste întrebări și multe altele, vom raspunde într-un eveniment pe Clubhouse, programat pentru miercuri, 17 februarie, începând cu ora 18:00. Dacă reprezentați un brand activ în social media, dacă lucrați într-o agenție de PR sau digital, dacă sunteți creatori de conținut, vă aștept alături de Robert Katai (Content Strategist), Sebastian Olar (Creative Director) și Laurențiu Ion (Digital Marketing Manager, PepsiCo) să discutăm despre oportunitățile oferite de senzația momentului.
Pentru a fi la curent cu evenimentul și a primi notificare la începerea discuțiilor, vă invit să ne urmăriți pe Clubhouse: @manafu, @katairobi, @sebastianolar, @laurentiuion.
Intră în clubul pasionaților de social media
Peste 350 de oameni de marketing, comunicare și creatori de conținut sunt membri sau urmăritori ai clubului FOMO Trends Talks, pe Clubhouse. Descoperi cele mai noi tendințe și statistici importante de la practicieni apreciați. Intră în club!