Lidl a lansat primul său program digital de loializare în România, sub forma unei aplicații ce poate fi descărcată din Google Play și Apple Store. Lidl Plus include un card digital de fidelitate, iar printre avantajele oferite se numără accesul exclusiv la oferte speciale și promoții săptămânale pentru produse, precum și centralizarea bonurilor și a istoricului digital al cumpărăturilor.
Pentru a se înregistra în programul Lidl Plus, clienții trebuie să își creeze un cont și să selecteze magazinul Lidl preferat, după care se pot bucura de toate benficiile oferite de aceasta. Apoi, de fiecare dată când merg la cumpărături, pot să îl scaneze la casa de marcat pentru a se bucura de beneficiile exclusive oferite de programul de loialitate. Acestea sunt înnoite săptămânal și includ: Oferte (reduceri și promoții), cupoane și taloane răzuibile.
În completarea acestor beneficii, aplicația oferă și opțiuni digitale prin care clienții își pot organiza eficient vizita în magazin și monitoriza bugetele alocate cumpărăturilor, cum ar fi istoricul cumpărăturilo și broșurile digitale cu oferte.
Aplicația Lidl Plus poate fi utilizată în toate magazinele Lidl din România, precum și în alte țări în care această platformă este disponibilă.
M-aș fi așteptat ca din vechea aplicație Lidl să ia măcar formatul de prezentare a produselor din broșurile săptămânale. Era mult mai la îndemână, mai apropiat de specificul unui magazin online. 🙂