Unul dintre cele mai implicate brand-uri în conservarea mediului, Nespresso, își ia angajamentul ca până în 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso, atât din gama pentru acasă cât și din gama profesională, să aibă o amprentă de carbon neutră. Acest nou obiectiv ambițios vine să completeze acțiunile pe care Nespresso le-a întreprins în ultimii 10 ani pentru a-şi reduce emisiile de carbon şi a le compensa pe cele rămase prin reîmpăduriri.
Compania și-a atins obiectivul de a neutraliza amprenta de carbon generată de procesele operaționale (categoriile 1 şi 2) încă din 2017, iar acum își îndreaptă eforturile către neutralizarea emisiilor de carbon care apar ca urmare a operațiunilor logistice și în ciclul de viață al produselor (categoria 3).
Pentru a neutraliza integral emisiile de carbon, Nespresso va accelera următoarele inițiative: va reduce şi mai mult emisiile de carbon, va reîmpăduri zone extinse în cadrul plantaţiilor de cafea și în împrejurimile acestora și va finanța și susține deopotrivă proiecte de înaltă calitate în ceea ce priveşte compensarea emisiilor de carbon.
Acest angajament de a neutraliza integral amprenta de carbon face parte dintr-o ambiţie mai mare pentru sustenabilitate ce va fi comunicată în viitorul apropiat: aceea de a proteja cafeaua de cea mai înaltă calitate, de a construi un sistem rezistent și sustenabil pentru agricultura cafelei și de a le oferi fermierilor premisele unui mod de viață sustenabil, ca parte dintr-un model de afaceri circular.
Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nespresso își desfășoară activitatea în 84 de țări și are 14.250 de angajați. În 2019, rețeaua globală de retail propriu număra 810 magazine. În present, există peste 100.000 de puncte de colectare a capsulelor de cafea utilizate, astfel încât peste 90% dintre consumatorii Nespresso le pot recicla cu uşurinţă.
Material extras din comunicatul trimis de Nespresso reprezentanților media.