Toată media aștepta toamnă de toamnă lansarea grilei PRO TV. Era un fel de moment al lansării tendințelor, dar și crearea agendei de divertisment pentru finalul de an. În 2020, normalitatea pe care o știam s-a schimbat radical, aș îndrăzni să spun. Am fost nevoiți să ne adaptăm, să pivotăm, să ne reinventăm.
PRO TV și-a adaptat momentul de lansare a grilei de toamnă și a optat pentru un eveniment desfășurat exclusiv online, cu oameni cheie aducând noutățile și cu promo-uri dinamice în clasicul stil PRO.
Ce propune PRO TV telespectatorilor?
În fiecare zi, în prime time, telespectatorii PRO TV pot urmări cele mai obiective știri, la Știrile PRO TV, filme pline de acțiune, suspans și aventuri, dar și producții locale presărate cu umor și emoție.
Luni, 7 septembrie, „Las Fierbinți” revine cu un nou sezon și situații uluitoare. În fiecare marți și joi, serialul fenomen va continua să ne poarte în lumea fantastică în care se împletesc umorul, autoironia și situațiile absurde. Noi răsturnări de situație îi așteaptă pe fierbințeni, iar Robi, polițistul satului, va fi nevoit să deschidă o nouă anchetă și să afle dacă în Fierbinți există măcar un localnic care ”acordă subiectul cu predicatul”. Cum va decurge ”ancheta”, vedem în noul sezon Las Fierbinți.
Reality show-ul „Ferma. Orășeni vs. Săteni” se va vedea, în premieră, la PRO TV, începând din 8 septembrie. În fiecare marți, miercuri și joi, vom putea urmări evoluția celor 16 concurenți. Două mentalități sunt aduse față-n față: orășeni vs. săteni. Provocările fizice vor fi mai intense, iar psihicul concurenților va fi testat în fiecare secundă pe care aceștia o petrec în fermă. Dacă va fi nevoie de gândirea rapidă și strategică a orășenilor sau mai degrabă de franchețea, rezistența și forța de muncă a sătenilor, aflăm în reality show-ul prezentat de Mihaela Rădulescu.
Dragoș Bucur și arhitecții „Visuri la cheie” vor continua să schimbe viețile celor care au nevoie de ajutor, începând de miercuri, 9 septembrie. Ceișase vor transforma visurile în realitate și vor aduce speranță în viețile celor aflați în impas. Lacrimile de durere devin lacrimi de bucurie, iar speranța nu mai este o noțiune abstractă în viețile oamenilor, ci devine tangibilă în momentul în care echipa Visuri la cheie spune ”Mută autocarul!”.
”Cine se ascunde în spatele măștii?”este întrebarea care va fi pe buzele tuturor românilor în această toamnă. Masked Singer România, cel mai spectaculos show din lume, începe vineri, 11 septembrie, de la ora 20:30. Vom vedea personaje fantastice, secrete și detectivi care vor juca împreună cu telespectatorii un joc al indiciilor. Ascultăvocile, observă mișcările, urmărește toate indiciile și poți descoperi cel mai bine păstrat secret din istoria televiziunii. Sau poate nu.
Serialul „Vlad” revine la PRO TV din 14 septembrie, iar răzbunareaprotagonistului ne va ține cu sufletul la gură, în fața televizorului, în fiecare săptămână. Fața întunecată a răzbunării este neașteptată, iar linia dintre bine și rău devine tot mai subțire. Situațiile complexe, iubirile surprinzătoare și tensiunile îl vor aduce pe Vlad cu un pas mai aproape de a-și dezvălui secretul. Un nou personaj, interpretat de actorul Marius Manole, va încerca să strice planurile de răzbunare ale lui Vlad. Dacă va reuși, vedem în această toamnă.
Am citit ca este un comunicat de presa, dar as vrea sa știu daca este o forma de reclama (platita).
Adica apare un tag de press release, dar cu autor dl. Manafu. Dansul a scris comunicatul?
Comunicatele de presa sunt informari publice adresate ziarelor, revistelor, site-urilor, blogurilor. Ele sunt redactate de catre cei care le trimit. Aparitia unui comunicat de presa nu este platita. Tot ce este platit intra in categoria advertorial.
In cazul de fata, am marcat maaterialul cu „Press Release” pentru ca acesta contine in cea mai mare parte informatia transmisa in comunicatul oficial.
Apar ca autor eu, pentru ca blogul are numele meu si eu l-am publicat.
Nu este unn material platit.