Dacă podcasterii aduc un plus de valoare informațiilor legat de COVID-19, atunci da, ar trebui să facă episoade despre acest fenomen. Nu trebuie să se uite la subiect ca și la o oportunitate care să le aducă încă 100 de downloads în plus, ci ar trebui să treacă de aceste numere și să caute specialiștii din domeniu (medical, business, personal development, autoritate locală) cărora să le dea o voce și un canal de distribuție. Iar podcasterii să poată să scoată informații utile, care să ajute, să educe și să ofere un plan de la un specialist.
Ori să găsească povești care încă nu au fost spuse de trusturile media, de exemplu să spună povestea omului vindecat de Coronavirus (cum și-a dat seama că are acest virus, cum a fost în carantină, ce medicamente a luat, când a fost informat că e vindecat, ce trebuie să facă în viitor etc). Oportunități sunt multe, însă dacă o vedem doar ca o oportunitate de numere, atunci vom eșua ca și creator de conținut.
Acum trebuie să ne folosim canalele de comunicare pentru a transmite mesaje clare, adevărate, educative și informative către comunitatea noastră. Un exemplu bun de episod legat de COVID-19 a fost făcut de cei de la Recorder pe podcastul lor, On the record, unde au adus un expert în politici publice de sănătate și a explicat despre riscurile adevărate și de ce sunt periculoase știrile alarmiste.
Articol dintr-o serie de 12 puncte de vedere scrise de profesioniști din marketing, comunicare și digital, care au constituit primul newsletter special FOMO. Nu știi ce e FOMO? Află aici!