Unul din efectele pe care nu ni le dorim de nicio culoare este să stăm DOAR în logica de isterie. Asta înseamnă că, pe cât posibil, să ne continuăm activitățile cât mai firesc cu putință. Sigur că se schimbă radical datele problemei, dar tocmai de aceea eu susțin continuarea firească a unor lucruri începute deja, respectiv anumite campanii. Nu toate, nici gând toate! Dar cele care nu contravin bunului simț (ca să îi zic așa…) pot merge înainte. Ca să nu asistăm la o rupere bruscă a unui flow care să ne ajute să revenim cât mai repede pe făgașul normal.
Ce înseamnă în acest caz bunul simț? Este o discuție asta. Dar, spre exemplu, o campanie cu influenceri la anumite aplicații sau servicii care să îi ajute pe oameni să realizeze operațiuni DOAR online, nu numai că nu ar trebui oprită, ba chiar bugetată și mai bine.
Recomandarea mea către influenceri, ca o chestie basic pe care ar putea să o facă, este să caute toate sursele oficiale pe care le pot găsi despre această pandemie și să le dea mai departe. Cu îndemnul ca lumea să se informeze de la sursa autorizată, nu ”de pe interneți”. Sau măcar să recomande oamenilor să urmărească sursa principală. Măcar atât.
Cei mai mulți dintre ei, din fericire, și-au găsit deja anumite inițiative de care s-au lipit și pe care le susțin. Sau au lansat ei câte ceva. Ceea ce este bine, este foarte bine.
Articol dintr-o serie de 12 puncte de vedere scrise de profesioniști din marketing, comunicare și digital, care au constituit primul newsletter special FOMO. Nu știi ce e FOMO? Află aici!
Oh, da! Avem nevoie de influenceri in perioada asta, avem nevoie de orice mecanism de comunicare pentru ca mesajul corect sa ajunga la toata lumea.