MANAFU*

Abonamente Evensys

7 motive pentru care nu trebuie să ratezi Digital Marketing Forum

Anul 2019 este un moment al noilor tendințe și al schimbărilor în felul în care gândim și implementăm campaniile de promovare. Noile tehnologii își fac simțită prezența tot mai mult în marketing, noi canale apar în radarul celor care vor să inoveze, noi tactici sunt disponibile celor care vor să aibă un avantaj competitiv. Putem spune că 2019 este anul noilor social media în România, al curajului în comunicarea digitală și al tehnologiei utilizate creativ.

De 12 ani, Digital Marketing Forum este prima sursa de know-how, inspirație și studii de caz pentru comunitatea specialiștilor în promovare online din Româania. Anul acesta, pe 21 și 22 februarie, la JW Marriott Hotel, evenimentul reunește unii dintre cei mai buni practicieni în marketing din România și vorbitori cu experiență din Marea Britanie și Franța, pentru a oferi idei noi brand-urilor de pe piața noastră.

Formarea continuă este, la nivel personal, o bună modalitate de a avansa în carieră și, la nivelul organizației, calea de a ține pasul cu schimbările din marketing și comunicare. De aceea, Digital Marketing Forum propune anul acesta un format nou, orientat spre obținerea de rezultate prin cele mai eficiente tactici de marketing.

Cele 2 zile cuprind o conferință, un masterclass și trei training-uri, ce îmbină perfect studiile de caz cu sesiunile dedicate dezvoltării de strategii, platformelor sociale și creării de conținut, astfel încât participanții să obțină o imagine de ansamblu asupra celor mai bune oportunități pentru brandurile lor și să își însușească instrumentele necesare pentru îmbunătățirea prezenței în mediul online.

Digital Marketing Forum 2019 este deci un eveniment care nu trebuie ratat. Iată 7 argumente:

1. Experiență europeană de pe piețe avansate în digital marketing

Alături de mulți practicieni locali, anul acesta am invitat cinci specialiști europeni. Avem nevoie de exemple și bune practici locale, însă e bine să ținem aproape și experiența internațională. Anul acesta, vor vorbi la eveniment: Simon Gill, Chief Experience Office EMEA, Isobar; Thomas Barthuel, Head of EMEA Strategy & New Markets Business Development, Waze; Jenna Tiffany, Founder & Strategy Director, Let’s Talk Strategy; Rob Lee, Consultant & Trainer, Instagram and Snapchat for Business; Dean Seddon, Marketing Consultant & LinkedIn Trainer.

2. Curs introductiv despre LinkedIn

Puțini realizează potențialul imens al rețelei LinkedIn și o folosesc la capacitatea sa maximă. LinkedIn este, de fapt, una dintre cel mai puțin utilizate rețele sociale în marketingul digital. Cu toate acestea, când vine vorba de Marketing B2B, B2C și țintirea unui grup profesional, LinkedIn este cea mai bună opțiune posibilă. De aceea, în cea de-a doua zi a evenimentului, Dean Seddon, Marketing Consultant & LinkedIn Trainer (UK)va răspunde nevoii participanților de a înțelege cum poți să își crescă vizibilitatea, cum să își construiescă activitatea de marketing pe această platformă și cum să obțină un avantaj competitiv important în fața concurenței.

3. Workshop în premieră despre  Instagram

În prezent, Instagram este rețeaua socială cu o rată de engagement mai mare decât cea de pe Facebook și există mai multe motive pentru care ar putea fi numit rețeaua momentului. În ultima perioadă, majoritatea brandurilor și-au concentrat eforturile de marketing în această direcție, lansând campanii de promovare mari. Digital Marketing Forum prezintă anul acesta primul workshop despre Instagram dedicat brandurilor, susținut de Rob Lee, Consultant & Trainer, Instagram & Snapchat for Business (UK). Cursul va oferi participanților o prezentare completă a acestei rețele și va include sfaturi practice despre cum să utilizeze toate funcțiile Instagram, pentru a dezvolta un cont puternic și cum să dezvolte o strategie de comunicare pe termen lung pentru a avea succes.

4. Training aplicat de marketing digital

Deși la un moment dat a reprezentat doar o componentă dispensabilă din strategia de marketing, digitalul este în prezent mediul care nu mai poate lipsi din campanii. De aceea, este esențial ca organizațiile de succes să adopte o strategie digitală bine construită. Cea de-a doua zi a evenimentului o are ca invitată pe Jenna Tiffany, Founder & Strategy Director, Let’s Talk Strategy (UK), pentru un training despre strategia digitală. În cadrul cursului, participanții vor învăța cum să creeze o strategie de marketing de succes, vor identifica toate canalele potrivite pe care organizațiile lor le pot utiliza pentru a atrage clienți și vor afla cum să ajungă la clienții lor printr-o adresare eficientă.

5. O perspectivă 360° asupra marketingului digital

Masterclass-ul din prima zi a evenimentului, reunește 9 specialiști locali cu multă experiență în marketingul digital, care au pregătit o agendă actualizată cu bune practici în cele mai importante arii ale promovării online: Google, Facebook, Instagram, YouTube, E-mail Marketing, SEO și Influencer Marketing. Această secțiune se adresează atât celor care vor să lanseze campanii online, cât și celor care au experiență marketingului digital, cu precădere în companii locale.

6. Studiul esențial pentru activitatea oamenilor de marketing

Ca și în alți ani, conferința oferă cele mai noi informații relevante despre relația consumatori – branduri – platforme digitale.  La această ediție, va fi prezentat un studiu exclusiv, realizat de iSense Solutions, ce urmărește să aducă în prim plan obiceiurile de consum media pe Internet, oferind brandurilor o imagine cât mai bună a preferințelor și așteptărilor consumatorilor. Raportul va arăta celor prezenți ce platforme de comunicare contează astăzi în marketing și care sunt atitudinile utilizatorilor față de marile rețele sociale și față de noul val din social media. Nu în ultimul rând, oferă detalii despre impactul rețelelor de socializare în decizia de cumpărare și nominalizează brandurile care au o imagine bună în mediul online.

7. Pachete de beneficii de peste 1800 de euro pentru participanți

Participanții la Digital Marketing Conference și Digital Marketing Masterclass (21 februarie) vor primi un pachet de beneficii utile în activitatea lor, în valoare de peste 1800 de euro de la: Zelist Monitor, Zelist Insights, Zelist Industries, Dreamstime și MOCAPP.

3 comentarii

  1. vali says:

    “Influencer Marketing Visionary” și nu știa de rezumatul zilei.

  2. Service GSM says:

    Motivul banilor unde este?

  3. Marius Achim says:

    Un eveniment interesant.
    In urma acestui eveniment participantii si-au putut forma o imagine de ansamblu asupra celor mai bune oportunitati pentru brandurile lor si astfel isi pot imbunatati prezenta in mediul online prin intermediul instrumentelor prezentate.

Comentează