Nu doar brand-urile mari caută astăzi să intre în grațiile noii generații! Cu acest gând am plecat de la lansarea noului brand •calif de la finalul acestei săptămâni. Calif e un brand care în ultimii ani a reușit să își facă un nume frumos într-un peisaj destul de gri, cel al restaurantelor cu servire rapidă, încercând cu toate forțele să se îndepărteze de eticheta de fast-food.
•calif vine acum cu o ofertă pentru generația Z, cu un produs numit Zed Kebab, la un preț mic (7 lei) și cu o rețetă atent studiată, după cum mi-au spus creatorii în timpul lansării inedite de pe Litoral. Noul kebab a fost adus la Biz Social Media Seaside Camp de o echipă de parașutiști și prezentat în fața oamenilor de marketing și online prezenți la eveniment.
Ca parte a campaniei de lansare, artistul Psihotrop a realizat o piesă manifest, prin care •calif dorește să se adreseze direct noii generații.
Conceptul •calif poate fi văzut la Mega Mall și Auchan Titan, în București.
Mie mi se pare ca de la designul restaurantelor Calif a reusit sa se pozitioneze ca “tineresc”, “cool“. Mi se pare ca au reusit sa reinventeze conceptul de fast-food de cand s-au lansat. Nu am incercat noul Zed, e pe lista de prioritati saptamana viitoare. 🙂
Din punctul meu de vedere, restaurantele calif au reusit sa transforme minusurile pe care le aveau intr-un plus valoare considerabil. Au reusit sa isi varieze clientii si sa intre incet, incet si in centre comerciale, ceea ce reprezinta un mare pas in fata!
Mancarea e buna, dar se poarta foate urat cu angajatii. Tiranie pura.