Consumatorii pun cel mai mare preț pe comoditate, iar satisfacerea așteptărilor pe care le au în acest sens este esențială în adoptarea în masă a comerțului conversațional, potrivit concluziilor studiului Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice (PDF), lansat de Mastercard la începutul lunii iunie.
Comerțul conversațional este rezultatul combinării aplicațiilor vocale sau a serviciilor de chat cu activitatea de shopping. Atunci când fac comerț conversațional, consumatorii interacționează cu oamenii de la customer care, cu chatbots sau cu un mix ce le include pe ambele în așa fel încât primesc un serviciu personalizat. Companiile utilizează apoi acești chatbots pentru a trimite confirmările produselor, notificările de expediere și de livrare și să rezolve problemele legate de serviciul pentru clienți.
Infograficul următor, realizat de Mastercard, ne arată o parte a universului comerțului conversațional.
Foto: Designed by Freepik
[…] întrebările despre vreme, cele generale, redare de muzică, alarme sau știri. Conform unui studiu Mastercard/Mercator din a doua jumătate a lui 2017, 66% dintre americani au interacționat cu un chatbot sau asistent […]