Cel mai mare retailer de haine din lume, H&M Group, pregătește lansarea unui nou brand pe piață. Nu este însă un brand de haine, cum ne-am aștepta, care să se alăture unor lanțuri de magazine deja cunoscute în întreaga lume: H&M, COS, & Other Stories. Este în fapt un brand al unui marketplace online, care va avea și prezență offline, în Suedia, în acest an.
Numit Afound, noul business al H&M va vinde produse de la mai multe branduri (inclusiv H&M) la prețuri reduse. Practic, va concura cu genul de site-uri multi-brand, pe care le cunoaștem cu toții foarte bine. Din ce am citit, pentru început, acest marketplace va fi disponibil doar pe piața suedeză. Eu sunt chiar curios să văd ce brand-uri va îngloba. Doar pe cele din grup sau și de la concurenți?
Afound vine pe piață la scurt timp după lansarea brand-ului Arket, în vara anului 2017. Arket se poziționează între H&M și COS, în opinia mea, atât ca preț, cât și ca stil, design și gamă. Poate mai aproape de H&M ca stil si de COS ca preț.
Alte brand-uri din portofoliul H&M Group sunt Cheap Monday, Monki, Weekday.
Foto: Instagram Afound
Preturi reduse probabil ca implica si costuri reduse, deci calitate mai slaba. Din experienta proprie, H&M are o calitate acceptabila, sunt foarte curios de noul brand daca va ajunge si pe piata de la noi.
Sa vedem ce e de el 🙂
H&M e unul din brandurile mele preferate. Asa ca, mereu ma incat cand aflu ca vor sa faca ceva nou.