Urmăresc deja de mulți ani reclamele de la Super Bowl, cel mai important eveniment sportiv din US și un moment de expunere maximă pentru brand-uri, dar și cu un preț pe măsură. Pentru anul acesta, se vehiculează că difuzarea unui spot de 30 de secunde costă 5 milioane $. Așadar e o presiune mare pe return-on-investment, ceea ce „obligă” brand-urile prezente cu reclame în pauzele meciului să fie cât mai creative și convingătoare. Meciul a avut loc azi-noapte, iar acum, ca de obicei deja, YouTube a strâns toate reclamele într-o pagină dedicată. Eu le-am văzut pe toate și am ales 15 dintre cele peste 100 difuzate, care mi s-au părut mai bune. Din păcate, nu am văzut nimic memorabil, nimic care să rămână în istorie, care să se viralizeze real. Multe reclame simple, trase de păr sau chiar tâmpe. Amazon, Toyota și Tide sunt brand-urile pe care le-am apreciat cel mai mult anul acesta.
Cele mai bune 15 reclame de la Super Bowl 2018
- Advertising
- Cristian Manafu
- 05.02.2018
- 1 comentariu
[…] Ro: Actori, vloggeri și artiști celebri în cele mai tari reclame de la Super Bowl 2018 […]