Era o vreme când toți oamenii din online erau pe Twitter și rețeaua era inundată de mesaje, atât de la simpli utilizatori, cât și de la branduri. Astăzi, pare că toată lumea s-a mutat pe Facebook, deși este știut că postările nu sunt vizibile tuturor celor care au apreciat paginile. Ca să ai vizibilitate, trebuie să ți-o cumperi. Între timp, Twitter nu mai e așa de interes. Avem însă Instagram, cea mai sexy rețea de socializare (dacă excludem Snapchat și mesajele personale care i-au adus celebritatea).
Cu toate acestea, este încă vital să ai o prezență în social media și să comunici cu clienții sau potențialii clienți pe canalele pe care ei sunt prezenți și tu ai activitate. Prea multe postări nu sunt recomandate. Prea puține ar putea duce la pierderea atenției fanilor. Pentru a-ți doza forțele ca brand și a fi cât mai eficient, trebuie să ții cont atât de frecvența postărilor, cât și de momentele în care postezi.
Infograficul de mai jos îți arată ce medie a postărilor este bine să ai și în ce medii. Evident, conținutul postărilor este cel mai important!
Foto: Designed by Freepik