Rețelele de socializare au intrat de mulți ani în mixul de marketing și de comunicare al companiilor. În ultimii 7 ani, transformările din social media au fost constante și extrem de dinamice. Afacerile de toate dimensiunile au îmbățișat marketingul prin platformele de social media și iar numărul lor a crescut de la an la an.
Deși există, cum spuneam, o istorie deja a comunicării în social media evoluează, este esențial să înțelegem modul în care aceasta este utilizată în diferite industrii și sectoare de activitate, pentru a atinge obiective diverse.
Conform studiului Like & Share 2017, un studiu despre social media marketing în cadrul companiilor din România realizat de compania Valoria, eficiența marketingului în cadrul rețelelor de socializare este recunoscută de 80% dintre companii. De asemenea, 63% dintre acestea spun că social media reprezintă un canal eficient de creare a oportunităților de vânzare, dar numai 3 din 10 folosesc social media pentru vânzări.
Foto: © Dolphfyn | Dreamstime
[…] via manafu.ro […]