Dacă trecem dincolo de evenimentele sociale și politice care au avut loc anul trecut, 2016 a fost un an interesant pentru marketeri și antreprenori.
Studiile arată o creștere susținută a investițiilor în digital marketing, de la an la an. Facebook și Google sunt astăzi principale principale platforme de promovare online pentru multe brand-uri și atrag o parte importantă din bugete, iar rețele sociale mai mici încep să devină din ce în ce mai folosite și la noi, LinkedIn, Instagram, Snapchat.
Ca să nu fim și noi luați pe nepregătite, cum sunt de obicei autoritățile atunci când vine iarna, te invit să parcurgi acest acest infografic ce analizează cele mai importante 5 trenduri care vor influența marketingul în România în 2017 și de care ar trebui să ții cont dacă ești specialist în domeniu sau antreprenor.
Articol realizat de SMARTERS – Prima agentie de Growth Hacking Marketing din Romania.
[…] Tendințe în 2017 pentru marketingul digital în România […]
eu aș pune pe primul loc video marketing, vine muuult mai tare din spate față de social media
Se pare ca marketingul clasic nu mai este la cautare. In atare conditii imi pun problema daca nu cumva sarim peste niste etape. Senzatia mea este ca se acceseaza direct canalul/instrumentul de marketing si exista un soi de “prostitutie”, o suma de compromisuri si o lupta oarba si disperata pentru vanzare. Ce se intampla pe termen mediu si lung si cat vor tine improvizatiile (campanii fara baza in strategia de marketing).