LinkedIn se poate lăuda cu titlul ”Cea mai discretă rețea socială”. Media vorbește foarte puțin despre rețeaua profesioniștilor. Utilizatorii vorbesc puțin despre ea. Când ați auzit ultima dată pe cineva spunând ”Am auzit asta pe Linkedin!”?
Cu toate acestea, LinkedIn se bucură de o activitate foarte bună, mai ales în rândul profesioniștilor care activează în zona B2B, recrutare sau consultanță. Și, firește, în rândul celor care își caută un job.
Ieri, rețeaua a afișat utilizatorilor noul design. O schimbare radicală și nu doar un face-lift. Arată acum ca un produs cu totul și cu totul nou.
La prima vedere pare mult mai curat noul layout. Aerisit, în linie cu tendințele actuale din web design. Îl văd ca o combinație reușită între Facebook și Google +. Fontul ales nu mi se pare a fi cel mai potrivit pentru lectură, însă cu timpul ne vom obișnui.
Ce este nou la LinkedIn?
Căutarea în site este mai bine scoasă în evidență. De altfel, acum site-ul are un meniu adevărat, care optimizează navigarea, veți vedea. News Feed-ul e mai bine organizat și te face să vrei să vezi mai mult, gen Facebook. Înainte era copleșitor, amestecat și un pic alambicat.
Conținutul produs de utilizatori pare să fie important pentru LinkedIn. Aveți acum acces la statistici pe fiecare status și veți putea vedea legătura între Like-uri, Comments și reach-ul pe care îl aveți cu fiecare bucată de conținut publicată. În curând, căutarea va revela în rezultate și articolele noastre.
Zona de job-uri scoasă bine în față în meniu este un avantaj pentru cei care sunt în căutarea unui nou loc de muncă și există acum câteva opțiuni de optimizare a CV-ului, pe baza așteptărilor recrutorilor, se pare.
Vouă cum vă place noul LinkedIn?
Încă nu s-a activat în cazul meu. Sper ca noul look să rezolve problema mesageriei și să facă search-ul un pic mai intuitiv.
chiar ma gandeam cat au de gand sa mai stea pe interfata aia invechita. Aplicatia nu e nici ea mai prejos, dar parca arata mai bine.
La mine e momentan inca la fel. Probabil ca schimbarea se va face pe parcurs la fel ca la FB.
Search-ul e chiar un upgrade major! https://www.youtube.com/watch?v=7HxTbY26Qs4
La mine nu e încă pe web, dar e faină pe mobile
Arată mult mai bine. Bună observație cu atenția acordată pentru content. Să nu devină, totuși, ce a ajuns Facebook…
Eu am de vreo câteva săptămâni varianta asta de LinkedIn. Să înțeleg că am avut noroc și m-au băgat în teste mai repede? 😀
Probabil! Ieri a fost anuntata oficial.
Cred ca era normal sa faca o schimbare, atata timp cat reteaua a fost preluata anul trecut de Microsoft.