Hanul Gabroveni găzduiește joi, 27 octombrie, incepand cu ora 12:30, conferința de marketing cultural “Arta îmbrățișează brandurile”. Inițiatorii ne invită să dialogăm despre cât de mult s-au dezvoltat brandurile culturale din Romania și despre cum îți poti atinge publicul țintă într-un mod firesc și natural, în cadrul unui eveniment cultural.
De la înființarea primei agenții de publicitate, în 1840, în Philadelphia și până în prezent, campaniile publicitare sunt într-o continuă schimbare: de la conținut la suportul folosit, de la frecvență la media utilizată. În 2016, mesajele comerciale fac parte din viața noastră în mod concret și constant. Uneori sunt preluate și folosite chiar în conversații.
Într-o mare de reclame mai mult sau mai puțin muncite, constatăm o creștere a numărului de evenimente culturale și nu-i de mirare că tot mai mulți tineri renunță la televizor sau își iau vacanță ca să meargă la festivaluri precum Gărâna sau Anonimul.
“Arta îmbrățișează brandurile” este deci un eveniment atât pentru inițiatorii proiectelor culturale, cât și pentru managerii de brand din companii.
Programul conferinței este următorul:
12:30 – Primirea invitaților
13:00 – Modulul 1: Piața evenimentelor culturale – status 2016
Participanți: Anda Becuț – Culturadata și Valentin Vasiloiu – Eventim
15:00 – Modulul 2: Branduri culturale reprezentative – evoluția și poziționarea lor
Participanti: Oana Marinescu – Festivalul “George Enescu”, Marta Ușurelu – BIZ, Marius Giura – Gărâna Jazz Festival, Miruna Berescu – Festivalul de Film “Anonimul”
17:00 – Modulul 3: Experiența brandurilor care au interacționat cu evenimente culturale
Participanți: Vlad Panait – Philips România, Andrei Borțun – The Institute, Radu Bătrînu – marketer independent, reprezentant Staropramen
Detalii găsiți pe site.