Snapchat este încă o platformă necunoscută în România și mă refer aici nu la răspândirea ei în rândul populației active în mediul online, ci la datele despre cine îi sunt utilizatorii actuali, cum este folosită în viață de zi cu zi și mai ales cum poate completa prezența în social media a unui brand. Eu cunosc doar un singur brand activ la noi: Coca-Cola. Contul îl puteți adăuga de aici.
Mi-ar plăcea să descopăr și alte conturi de brand locale. Intenționez chiar să lansez un studiu dedicat Snapchat, în curând, alături de o firmă de research. Cred că sunt și aici multe oportunități de comunicare pentru companii, pentru că idei de promovare există deja, cum ne arată infograficul de mai jos.
Si Fanta mai are snapchat din cate stiu eu. Astept brandurile cu orientare catre tineri ca cele de fast-food sa intre cat de curand aici si de ce nu, locatii unde se organizeaza petreceri sau concerte, cum sunt Arenele Romane.
Kiss Fm e un alt brand (oarecum) activ pe Snapchat.
Electric Castle – activi și pre-event, și în ultimele 2 luni
Mai au cont, dar foarte rar (și aiurea imho) folosit – Untold și Summerwell