Fenomenul AdBlock cunoaște vremuri din ce în ce mai interesante. O firmă de research a vrut să afle ce măsuri ar lua publisherii americani împotrivă celor care folosesc adblockere. Surprinzător poate, prima acțiune ar fi acționarea în judecată. Până acum însă nimeni nu a târât pe nimeni în tribunal în US. Doar în Germania au fost vreo 5 procese.
Sondajul a fost făcut pe grup de 42 de site-uri, ce însumează 2,2 miliarde de vizite pe lună.
Via | Sursa foto: © Cacrov | Dreamstime.com – Content or ad blocker
Este alegerea cititorului sa foloseasca un AdBlocker, in acelasi timp este alegerea creatorului de continut sa instaleze un plugin care sa ascunda continutul celor care folosesc AdBlocker 😀 .
Este alegerea cititorului dacă îl folosește sau nu!Nu poate nimeni să îl oblige să vizioneze reclame.
Da, Mihai, dar nici eu ca site nu sunt obligat sa iti dau tie continut gratuit. Corect?
siteurile de calitate nu vor avea de suferit daca au o atitudine proactiva legata de adblock – am vazut multe exemple care detecteaza adblock-ul si nu iti dau acces la continut decat daca il dezactivezi
acum una este sa dezactivezi adblock-ul pentru cnn.com si alta pentru un site de torenti…
personal, adblock-ul il activez doar pe siteurile care se incarca prea greu sau care au pop-up-uri (unele reclame sunt chiar interesante/utile, avand ca sunt targetate, deci nu vad un sens sa le blockez…)
Salutare,
Mie unu’-mi pare că lucrurile au luat-o razna.
În primul rând, oamenii au început să folosească adblocker în momentul în care reclamele au început să depășească conținutul și să devină agasante.
Dacă nu vrei să oferi conținut gratuit, faci ca băieții de la news.ro – dai o frază gratis și o imatgine și apoi cine vrea să vadă….. plătește.
Poate că “marketerii” ar trebui să înțeleagă că sunt oameni care nu vor să vadă pe aceeași pagină reclame la ciorapi, hosting și mai știu eu ce minuni atunci când caută știri sportive (dau un exemplu).
Da, e mai simplu să ameninți cu procese atunci când ar trebui să fii (culmea, multe agenții își spun așa) – creativ.
Si eu pierd bani datorita Adblock-ului dar cu toate astea il folosesc in browserul de navigare!
[…] AdBlocker-ul este o opțiune personala, pe care o înțeleg doar într-o anumita măsura. Ideea este ca blogurile de calitate nu afișează reclame enervante (flash, sunete, vizitatorul 1.999.999, hemoroizi, etc). Exista chiar avantaje, de exemplu, bannerele către magazinele online de pe un blog, prezinta produse cu preț redus care ti-ar putea fi de folos. Unii creatori de continut au ales sa limiteze partial sau total accesul persoanelor care folosesc AdBloker. […]
Adblockers’ în 2023 practic nu funcționează