Nu sunt niciodată prea multe agenții și nu e niciodată prea târziu să o iei de la început. Asta ne-a arătat Mugur Pătrașcu la Social Media Summit, când la final de prezentare, după ce ne-a punctat tendințele anului în marketing, a anunțat lansarea unei noi agenții, Screen Native.
Mugur este unul dintre oamenii care au pus umărul la creșterea marketingului interactiv în România. După ce a fost producător TV, client service și antreprenor cu o companie de web development, a fondat în urmă cu 10 ani agenția digitală iLeo, care a devenit apoi unul dintre cei mai importanți jucători în domeniu. Mugur este de asemenea parte din proiectele Breeze Mobile și OrasulM.eu.
Screen Native va funcţiona atât ca un furnizor de strategie și soluţii de comunicare integrate, cât şi ca un intermediar pentru soluţiile de conţinut din multiplele surse existente pe piaţă. Abordează pe de o parte conținutul ca formă de marketing și, pe de altă parte, se poziționează ca o multi-screen agency.
Cumva, Mugur deschide o nișă nouă în rândul agențiilor. Rămâne de văzut cum vor reacționa clienții. Într-o piață dominată de marketing tradițional, chiar și în digital, e nevoie de răbdare și putere de convingere pentru a schimba mentalități.
Succes, Mugur!