În urmă cu câteva săptămâni, Pro TV anunța introducerea hashtag-ului #vocearomaniei in timpul emisiunii Vocea Romaniei, pentru a anima mai mult audienta din fata televizoarelor si terminalelor mobile. Spuneam atunci că sunt foarte curios să văd ce efect va avea mișcarea Pro TV asupra comunității Twitter din România. Avem acum câteva informații.
Pe contul oficial de Twitter Vocea României, @ProTVVocea, în ultimele 28 de zile au fost aproximativ 7.000 de mențiuni, dintre care aproape 5.800 numai în luna decembrie. De la începutul lunii, peste 4.700 de noi utilizatori Twitter au dat follow contului oficial #vocearomaniei.
La semifinala Vocea României, care a avut loc pe 11 decembrie, au fost înregistrate peste 1.100 de postări pe hashtag-ul #vocearomaniei. În acest calcul sunt incluse numai tweet-urile originale, fără repostări.
Chiar dacă rezultatele nu sunt extraordinare, merită apreciată intenția Pro TV. Cine știe, poate în 2016, românii se vor sătura de Facebook și vor veni pe Twitter. Până atunci ne vedem vineri, pe hashtag, la finala Vocea României.
[…] la o revenire a Twitter-ului în România, când lumea se va plictisi de Facebook. Concluzia cifrelor prezentate de Cristi, puse alături de cifrele raportate de ZeList, este una […]