Cu tot avansul noilor platforme de social media, comunicarea pe bloguri nu dă semne că pierde teren. La noi, aproape 60% dintre utilizatorii de Internet (cu vârstă peste 16 ani) citesc bloguri. Fenomenul blogging-ului s-a răspândit foarte mult, acoperind acum o serie de nișe importante (tech, food, fashion & beauty, travel, parenting etc). Și chiar dacă vom ajunge în curând să sărbătorim 10 ani de la primele campanii pe bloguri, multe companii încă întâmpină provocări când trebuie să selecteze acei bloggeri care să devină comunicatori pentru brandurile lor.
La Social Media Summer Camp, într-o sală plină cu bloggeri, agenții și companii, am prezentat un mic ghid de selecție a blogurilor în campaniile de comunicare. Îl las aici pentru toți cei care sunt interesați de subiect. L-am numit “The 7R’s for choosing the right bloggers for your next campaign”.
Într-un studiu de acum 3 ani și ceva, GfK România enumera câteva criterii prin care companiile aleg bloggerii în campanii. De asemenea, recent am creat și un model de brief pe care îl găsesc util în campaniile pe bloguri.
Sursa foto: © Cammeraydave | Dreamstime.com
Incerc sa implementez cateva din ele la BlogPoint.ro dar din pacate unele sunt atat de subiective sau mi-e greu sa le integrez in niste formule matematice de calcul, pentru a avea un rezultat, chiar si cu o marja mare de eroare.
interesant articol