Acum câțiva ani spuneam chiar pe Twitter că mi-ar fi plăcut să am și un buton de Like în rețeaua de micro-blogging. Mulți mi-au zis atunci că steluța Favorite este de fapt un Like. Pentru mine era doar un bookmark și multă vreme a rămas așa. În ultimii doi ani, i-am dat câteodată sens de Like.
Zilele acestea, Twitter a schimbat steluța Favorite cu simbolul unei inimi, făcând astfel trecerea către Like. Schimbarea se aplică și pe Vine.
O bună parte din creșterea pe care Facebook a avut-o în ultimii 5 ani se datorează Like-ului, această acțiune a utilizatorului care poate însemna multe lucruri. Este deja o reacție firească. Iar Facebook acum lucrează la implementarea mai multor reacții de empatie sub forma unor noi butoane pe site.
Rămâne de văzut acum dacă numărul de Like-uri va avea o importanță în afișarea mesajelor pe Twitter (cele cu mai multe Like-uri să reapară în newsfeed) și dacă brandurile vor număra inimioarele în rapoartele lor interne.
Sursa foto: © Prykhodov | Dreamstime.com
Apropo de Twitter. Eu am renuntat la el in urma cu cel putin 1-2 ani din cauza celor de la TweetDeck. Oamenii s-au trezit cu ideea ca ar fi superb sa scoata aplicatia din Market (Android). Stii ceva concret despre ei si de ce au eliminat aplicatia?
Era o aplicatie asa superba. Avea mai multe tab-uri, o aranjai cum doreai tu. Pfff….
[…] nu te inspira steluța de la Twitter cu nimic, așa că au schimbat-o cu o inimioară. La fel și în cazul […]
Pacat ca Twitter-ul nu este atat de folosit in Romania, pare sa fie o retea situata in antiteza cu Facebook-ul atunci cand discutam despre motivul pentru care oamenii inregistreaza un cont.
Interesant update, chiar sunt curios daca se vor contabiliza aceste like-uri si daca se vor incepe si aici oferirea de pachete de like-uri la postari ca pe Facebook.